ANIMAC, MOSTRA INTERNACIONAL DE CINEMA D’ANIMACIÓ DE CATALUNYA

Ahir, els alumnes de l’escola Joan Maragall , vam poder anar a veure l’Animac, la mostra internacional de cinema d’animació de Catalunya. Els alumnes van poder visionar L’Unicorn, Els fruits del núvols, L’ocellet i i l’eruga, Miriam al llac, “The Skeleton band” , Allunyar-se i… Llegeix més»

EL CONTE DE L’OSSET GRIS

Segurament teniu ganes d’escoltar un conte. A Ràdio Carmanyola avui us expliquen el conte cooperatiu “L’osset gris”, que han escrit el Yazid, Precios, Yousef i Abraham. Esperem que us agradi. (19/2/2018).

Si voleu sentir més audios de Ràdio Carmanyola cliqueu aquí.

LA SENYO M. ÀNGELS VISITA LA RÀDIO

Avui Ràdio Carmanyola ha tingut una superconvidada!  La senyoreta M. Àngels de 4t A ens ha visitat i hem aprofitat per a entrevistar-la. Voleu saber quants anys fa que treballa? Un munt!! Si voleu saber coses d’ella no deixeu d’escolar l’entrevista que li han fet el Sergi, el Miquel i la Safa. (12/2/2018)

Si voleu sentir més audios de Ràdio Carmanyola cliqueu aquí.