EL NOSTRE PATI

Com va l’estiu? Ràdio Carmanyola us vol refrescar amb un àudio enregistrat aquest curs per Sofia, Abdú, Dani, Luka i Josep. Han estat pensant com volen el pati per al curs vinent. Escolteu-lo us refrescarà. (juny 18)

Si voleu sentir més àudios com ja ho sabeu cliqueu aquí

EL MONSTRE I ELS NENS

Teniu ganes d’escoltar un conte? Segur que si!, “El monstre i els nens” és un conte escrit i enregistrat per Fatou, Zoe, Adriel, Lotfi i Javi de 3r A. Esperem que us agradi. Juny de 2018.

Si aquest estiu teniu ganes d’escoltar més audios ja ho sabeu cliqueu aquí.

APRENEM JUGANT.

De tots/es és conegut la importància que el  joc té en el procés d’aprenentatge, i també els beneficis del treball cooperatiu. Per això els/les nens/es de P4 i de 6è han gaudit d’un matí, on l’elaboració d’un paracaigudes ens ha donat pas a poder parlar de: paraules llargues, forçes, velocitat, funcionalitat, treball cooperatiu, hipòtesi, responsabilitat… I tot això ens ha portat finalment a poder jugar junts i comprovar els nostres aprenentatges.

ÚLTIM DIA DE CURS DE L’ESCOLA!!

Els nens i nenes d’Educació Infantil hem celebrat l’últim dia d’aquest curs fent una guerra d’aigua amb els nostres companys i companyes. Ens hem refrescat i hem gaudit molt!. Després, per acabar la jornada, hem menjat gelats. Què bons!

Els de Primària hem fet una gimcana repartida… Llegeix més»