CLAUDESOL CANTEM SOTA ELS BALCONS

La Coral ClaudeSol de l’escola hem cantat caramelles sota dos balcons del barri. Aquestes dos famílies, en agraïment, ens han obsequiat tal i com mana la tradició: al cistell guarnit que portavem ens hi han deixat magdalenes, xuxes i galetes per a repartir entre tots/es… Llegeix més»

JOCS D’ALTRES CULTURES

19/4/19
Aquest matí, a les classes de 6è, ens han visitat en Tadeu i en Joel, dos monitors de la ludoteca de La Bordeta.
Ens han portat uns jocs divertíssim que pertanyen a altres cultures, fins i tot ens han portat jocs de cultures ja desaparegudes com… Llegeix més»

RÀDIO CARMANYOLA!

descarga (3)

Hem tornat de vacances i Ràdio Carmanyola ha tornat amb molta força! Avui una tertulia sobre música realitzada per l’alumnat de 3r B: Ikpumosa, Raul, Cristian, Ezequiel i Joseph. Esperem que us agradi. Si voleu sentir més audios de Ràdio Carmanyola cliqueu aquí.

LA PROTECTORA D’ANIMALS LYDIA ARGILÉS, VISITA CICLE MITJÀ I INICIAL AL JOAN MARAGALL!

La protectora d’animals Lydia Argilés va visitar ahir per la tarda la nostra escola  Els alumnes de Cicle Mitjà i Inicial van poder gaudir d’aquesta xerrada.
La Lydia va conscienciar als alumnes de la importància de tenir una mascota a casa, així com també va donar… Llegeix més»

ROBERT EL PASTISSER

descarga (2)

L’alumnat de 4t A:Soulou, Raquel, Francisco, Chaymaa i Dani us sorprendran avui amb aquest conte que s’han inventat entre tots ells i a més a més us obrirà la gana. “Robert el pastisser”, escolteu-lo us agradarà!

Si voleu sentir més audios com aquest entreu a Ràdio Carmanyola o cliqueu aquí.