EXPERIÈNCIES MUSICALS

Avui, 18 de gener els nens de l’escola han gaudit del taller d’aigua i SONS (els més petits) i el cercle de percussió (els grans), properament penjarem les fotos!!!

PER FI INICIEM EL PLA DE CONSUM DE FRUITA A L’ESCOLA!! A partir d’ara i fins al juny, un cop al mes repartirem 4 peces de fruita. L’ordre de repartiment de la fruita es farà en funció del seu estat de maduració.

FRUITES  de GENER:
MANDARINA, PLÀTAN, PERA I PASTANAGA.

2Oè CONCERT DE NADAL

Sembla ahir que vam començar un nou curs i ja ens trobem a la recta final del primer trimestre. Un primer trimestre ple d’activitats, anècdotes, sortides, treball, esforç,… On tots els que formem part de la comunitat educativa hem fet molta feina, una feina per… Llegeix més»

CAMINANT FEM HISTÒRIA. DIA D’ ANAR A PEU A L’ESCOLA

El 4 d’octubre, tot l’alumnat de l’escola Sant Gil , vam celebrar el dia d’anara a peu fent una gimcana pel poble per tal de trobar els diferents monuments històrics de la vila de Torà.
Cada cicle feia la descoberta d’un parell de monuments mitjançant les… Llegeix més»