Demà 8 de novembre: SERVEIS MÍNIMS
von Secretaria Escola - Dienstag, 7. November 2017, 16:08

Demà l'escola estarà oberta amb serveis mínims i un seguiment parcial de la vaga per part del professorat.

Els alumnes que vinguin al centre seran atesos pel personal designat en serveis mínims i els professors que no secundin la vaga.

Per la tarda també hi hauran serveis mínims

Disculpeu les molèsties

VOLUNTARIS CURSA SOLIDÀRIA PAIS DEL CAVA
von Secretaria Escola - Dienstag, 24. Oktober 2017, 13:45

La Confraria del Cava organitza la Cursa Solidària per a la Marató de TV3. Demanen voluntaris per al diumenge 29 de 11,00 a 13,00 per a col·laborar en donar obsequis als participants a l'arribada. Aquestos col·laboradors també tindrian un record per la seva participació.

Els interessats podeu apuntar-vos a Direcció fins el divendres 27.

CURSA SOLIDÀRIAhttp://confrariacava.com/web/cartell-cursa/

Nutzerbild Secretaria Escola
PORTA D'EMERGÈNCIA SALA CAFÈ.
von Secretaria Escola - Dienstag, 10. Oktober 2017, 16:23

SEGURETAT A L'ESCOLA. PORTA EMERGÈNCIA SALA DEL CAFÈ

Benvolguts alumnes,

Com ja sabeu, per què heu estat informats a través de les tutories, us demanem un altre cop:

NO DEIXAR LA PORTA D'EMERGÈNCIA ENTRE OBERTA!!!

Si es deixa la porta entre oberta, es pot obrir des de fòra, això pot supossar una possible entrada de persones alienes a l'escola que no podem controlar.

LA PORTA ÉS D'ÚS PER SORTIDA D'EMERGÈNCIA!!!

Per tant us demanem si us plau que respecteu la normativa d'ús de l'escola pel que fa aquesta porta d'emergència, sobretot per motius de seguretat i de bon funcionament.

Per esmorzar o sortir a fòra entre classes o a l'hora de patí, podeu sortir per l'entrada principal o el pati de Premses.

Entre tots podrem gaudir i conservar millor l'escola!

Thema vollständig anzeigen
(129 Wörter)