Club de lectura familiar 20-12-18

Dijous, 20 de desembre, vam tenir la segona trobada del club de lectura familiar d’aquest curs escolar 2018-19.

Una activitat TANDEM adreçada a les famílies.

L’ Alícia Gili, escriptora i dinamitzadora de l’activitat, va conduir la xerrada.

Aquesta vegada, tertúlia al voltant del llibre La delicadeza d’en David Foenkinos i lliurament de Proves falses de la Donna León. Lot de llibres facilitats, com sempre, per la Biblioteca Central Tecla Sala.

Paraules, opinions, recomanacions, unes tasses… neules grosses i neules amb torró.

Propera trobada: 14 de març de 2019.

Agraïm la presència de la Marta Balsells (tècnica del programa Fem Tandem L’H)

Agraïm la participació activa del grup de mares de l’escola

Agraïm el poema que ens ha dedicat, en la distància,  en Manuel García Estadella (el nostre avi poeta), No me dejes, Asturias

I agraïm al Projecte TANDEM l’oportunitat de fer arribar la biblioteca a tota la Comunitat Educativa.

Si esteu interessats en participar-hi, poseu-vos en contacte amb mí. Disposem encara de 3 ó 4 cadires més. Ens trobem un cop cada trimestre, una tarda de 15 a 16:30 hores a la biblioteca de l’escola.

Signat: en Llagaram, un drac