GRADUACIÓ ALUMNES SISÈ 2022

Quina tarda d’orgull i emocions la d’ahir! 🥹 Vam celebrar la gran Festa de Graduació de l’alumnat de 6è, que desprès de 9 cursos al nostre centre marxen cap a l’institut el proper setembre. Parlaments, entrega d’orles, anècdotes, fotografies… ens ho vam passar 🔝! Molta sort en aquesta nova etapa! Ja sabeu que La Mercè sempre serà casa vostra! 😘  #somlídersfemlíders

Clika la imatge per a veure les fotos.

CONCURS LECTURA EN VEU ALTA

Quina alegria que tenim més gran! La nostra alumna Chaima el Mimouni ha guanyat la Final del XVIII Certamen de lectura en veu alta escolar a les Terres de l’Ebre categoria timoner. Fantàstica feina realitzada per tot l’equip. El proper dimecres 1 de juny toca anar a Barcelona a la recollida del premi i a celebrar-ho. Moltes felicitats campiona, quin orgull!

Us deixem el moment en què Chaima realitza la lectura, a l’auditori #FelipPedrell, de la final del Certamen de Lectura en veu alta. Chaima es va escolaritzar per primer cop a Catalunya el passat setembre, quina evolució més fantàstica està tenint! A continuar amb aquestes ganes!

#somlídersfemlíders.