Benvinguts/es a l’Escola la Mercè

Activitats amb bicicletes al ludopati

La nostra escola ha rebut una dotació de 10 bicicletes de diferents mides a través de la fundació “Va per tu Vidal”. Hem decidit utilitzar-les un cop a la setmana a l’hora del pati mitjançant una activitat dirigida (ludopati) i també a les classes d’Educació… Llegeix més»

Finals Comarcals minihandbol

El passat dissabte dia 28 d’abril al Pavelló Firal de Remolins es va disputar l’última jornada de minihandbol on el nostre equip aleví va ser premiat amb el trofeu de valors. L’equip benjamí, per la seva banda, es va classificar per a les Finals Territorials… Llegeix més»

Notícia 3

Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue.