TEMA 9. HABITATGE I LLOCS DE RESIDÈNCIA |
SO |
LLEG |
ESCR |
||
1 |
CLIC – LA CASA / EL POBLE (CI) Lèxic 1-Noms(-Lletra lligada) Lèxic 2-Noms/Adjectius/Verbs (Lletra impremta) |
NO |
I/L |
SÍ |
|
2 |
DICCIONARIS AUDIOVISUALS La cuina: Utensilis (mallorquí) |
SÍ |
NO CAL |
NO |
|
3 |
SÍ |
P |
SÍ |
||
4 |
La sala i el menjador/ la cuina /la cambra de bany/ el dormitori |
SÍ |
P/I |
NO |
|
5 |
Compon els escenaris: cuina/ bany/ sala d’estar/ habitació/ jardí. |
SÍ |
NO |
NO |
|
6 |
Iniciació: mobles del menjador/ mobles de la cuina i del bany. Aprofundiment: l’habitatge/ adreces i direccions |
SÍ /E |
I |
SÍ |
|
7 |
La casa. Sorolls de les màquines de casa Per a què serveix? Ordenar frases. Endevinalles |
SÍ |
NO |
NO |
|
8 |
Activitats vàries de comprensió oral |
SÍ |
P/I |
SÍ |
|
9 |
EDU365 – MUDS DE MOTS – EL NOM DE CADA COSA 2 – COSES DE CASA Activitats de vocabulari i comprensió lectora |
SÍ |
P/I |
SÍ |
|
SÍ |
P/I |
SÍ |
|||
10 |
CLIC – ACTIVITATS DE MEDI SOBRE LA CASA activitats de medi sobre la casa.Cal tenir vocabulari i bona comprensió lectora. |
SÍ |
I |
SÍ |
|
11 |
Parts de la casa. Mobiliari i estris. Vídeos d’accions quotidianes de la casa . |
SÍ |
I |
NO |
|
12 |
SÍ |
P/I |
SÍ |
||
13 |
– |
– |
– |
||
14 |
Jocs de classificar residus en diferents contenidors. |
NO |
NO |
NO |
|
15 |
Cada cosa al seu lloc |
SÍ |
P |
NO |
|
16 |
Reciclem paper, vidre, envasos |
NO |
P/I |
NO |
|
17 |
CLIC – VIURE AL POBLE / VIURE A LA CIUTAT Ciutat-poble i reciclatge |
NO |
P/I |
SÍ |
|
18 |
NO |
NO |
NO |
||
19 |
NO |
P |
NO |
||
20 |
SÍ |
I/P/L |
SÍ |
||
21 |
SÍ |
NO |
NO |
||
22 |
– |
– |
– |
||
23 |
– |
– |
– |
||
24 |
Joc d’ordenar objectes de l’habitació , el bany i la cuina. |
NO |
NO |
NO |
|
25 |
SÍ |
– |
– |
||
26 |
SÍ |
I |
SÍ |
||
27 |
SÍ |
I/P/L |
SÍ |
I: lletra d’impremta
P: lletra de pal
L: lletra lligada
E: enregistrament