TEMA 4. RELACIONS FAMILIARS | SO | LLEG | ESCR | ||
1 | GALÍ- QUI SÓC? COM SÓC? INICIACIÓ | SÍ/E | I | NO | |
2 | GALÍ – QUI SÓC? COM SÓC? APROFUNDIMENT | SÍ/E | I | NO | |
3 | GALÍ – LA FAMÍLIA | SÍ/E | I | NO | |
4 | MUDS – EL PARE DEL MEU COSÍ | SÍ | I | NO | |
5 | GALÍ – QUIN ANY ENS VAM CASAR? | SÍ/E | I | SÍ | |
6 | CLIC – RELACIONS FAMILIARS | SÍ | I | SÍ | |
7 | EDU365 – ARBRE DE FAMÍLIA | SÍ | I | NO | |
8 | CLIC – ARBRE GENEALÒGIC | NO | SÍ | SÍ | |
9 | MOTS ENCREUATS FAMÍLIA | NO | I | SÍ | |
10 | CLIC – COMENCEM – LA FAMÍLIA | SÍ | I | SÍ | |
11 | VINCLES – QUI ÉS? | SÍ | I | NO | |
12 | QUÈ MENGEN LES FAMÍLIES?
Fotografies de famílies amb el que mengen en una setmana (What the world eats?) |
NO | NO | NO | |
13 | CAIB – DICCIONARI AUDIOVISUAL
Amb so. Molts camps semàntics. Per a aquest tema: els estris de la casa, animals domèstics, joguines… |
SÍ | P / I | NO | |
14 | PETER MANZEL – FAMÍLIES D’ARREU DEL MÓN – PDF
Fotografies de famílies amb les coses que tenen |
NO | NO | NO | |
15 | UN SUEÑO IMPOSIBLE (FAMÍLIA – COEDUCACIÓ)
Vídeo història família |
SÍ | NO | NO | |
16 | COMENCEM – LA FAMÍLIA
Fitxes per imprimir |
NO | P / I | SÍ | |
17 | CLIC – ELS OFICIS – QUAN SIGUI GRAN SERÉ…
Molt poques activitats tenen so.Cal saber llegir i escriure. |
SÍ | P / I | SÍ | |
18 | EDU3.CAT – BOMBER, METGE, PINTOR
Molt senzill |
SÍ | NO | NO | |
19 | MUDS DE MOTS – OFICIS BONS PER VIURE
Nivell elevat. |
NO | I | SÍ | |
20 | CLIC – APRENEM AMB ELS OFICIS
Nivell avançat. Oficis i estris relacionats.Cal saber llegir. |
NO | I | SÍ | |
21 | EDU365 – ELS BOMBERS
Senzill. Molt visual. |
NO | P | NO | |
22 | VINCLES – DE QUÈ FA? | SÍ/E | I | SÍ | |
23 | EDUCÀLIA – ARBRE GENEALÒGIC
Per fer un arbre propi |
SÍ |
I: lletra d’impremta
P: lletra de pal
L: lletra lligada
E: enregistrament