Projecte El Planter

És un projecte de ConArte Internacional conjuntament amb la Càtedra Unesco de Polítiques Culturals i Cooperació de la Universitat de Girona.

Aprenen a tocar el violí i el violoncel amb dues professionals un cop per setmana al llarg de tot el curs escolar. És una proposta per afavorir el canvi social a favor del respecte, la igualtat, la solidaritat a través de la capacitat educativa de les arts.

Gràcies a projectes com aquest, ajudem a construir persones plenes i senceres. Eduquem per igual el cos, la ment i la sensibilitat. En aquest projecte busquem l’equilibri entre la tècnica i les emocions, acostem als alumnes i a les seves famílies a Grans festivals (Temporada Alta i Torroella de Montgrí), ens enriquim amb la presència puntual d’artistes de reconegut prestigi a l’escola, aprenem a gaudir del procés i no només del final sabent gestionar les emocions i detectant les limitacions i realitzem intervencions per part dels alumnes tant en grans Festivals com en funcions petites de l’escola al llarg de tot el procés.

Orquestra Mifegínia