Projecte de Llengua Anglesa

En un món cada vegada més complex, el domini de les llengües i el seu ús comunicatiu, acadèmic i professional és imprescindible, per tant, un dels nostres objectius és poder formar parlants plurilingües capaços d’interactuar en un context lingüístic i cultural complex. Estem convençuts que una llengua s’aprèn si es practica i és per això que fem una immersió en anglès de psicomotricitat (P4 i P5), Educació Física (1r), Medi (2n, 3r i 4t) i Plàstica (5è i 6è). També, des de l’escola reforcem les nostres sessions participant en diferents projectes de llengua anglesa: projecte de llengua oral a educació infantil, projecte SaltEM a 3r (Salt English Morning) juntament amb altres escoles de Salt i ens presentem al concurs d’anglès interescolar de Catalunya The Fonix a cicle superior.

English 1 English 2

English 3