Tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement.
Entenem que en la societat de la informació i el coneixement, els mestres hem d’educar els nostres alumnes per a l’aprofitament dels recursos que les tecnologies ens ofereixen.
Hem elaborat un Pla TAC (Tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement) que s’inicia a P3 amb la familiarització de l’ordinador i es realitzen activitats progressives que permeten una ampliació i reforç de molts conceptes treballats al llarg de la seva escolarització bàsica.
A educació infantil es treballa integrant les noves tecnologies dins l’aula. Treballem robòtica amb les Beebots, fem activitats de realitat augmentada i realitat virtual i tenim un ordinador a l’aula per fer activitats i recerca d’informació en la realització del nostres projectes, tot i que potenciem el treball experimental i manipulatiu.
A primària dins l’aula també duem a terme projectes, sobretot de l’àrea de coneixement del medi i cerquem informació mitjançant Chromebooks. També a Science i altres materies utilitzem per fer Kahoots, jocs, cerca d’informació. A més tenim una sessió setmanal d’informàtica a l’aula específica.
Mecanografia (també amb la web de Vedoque i Senselang)
Robòtica:
Beebots, Lego We Do, Moway, Mindstorms NXT, Makey Makey, Scottie Go, Arduino, Scratch, Hora del codi…
També hem treballat amb materials com Albert, Makeblocks, Cubetto (amb l’ajuda d’Innovat Educació)
Realitat augmentada i realitat virtual
Light painting (tècnica de dibuix amb llum)
Gravació d’un CD (conjunt amb l’àrea de música)
Participació a Jocs Florals (conte audiovisual)
Edicio d’imatge, video i veu
Concurs de curmetratges de Participa Mèliés