DILLUNS: FOTO PEL CALENDARI

Benvolguda familia,
El dilluns 13 de novembre es faran les fotos de grup pel Calendari del curs 2017-2018. Aniria bé que tots els nens d’infantil portessin la bata de l’escola.
Moltes gràcies,
AMPA i direcció de l’escola.

CONVOCATÒRIA VAGA GENERAL

Benvolgudes famílies,
Amb motiu de la Vaga General de demà dimecres 8 de novembre, convocada per diversos sindicats, els mestres i les mestres de l’escola han decidit adherir-s’hi.
Us informem que, la gran majoria de mestres exerciran el seu dret de vaga i l’escola garantirà només el… Llegeix més»

CODE WEEK 2017

Aquesta setmana hem començat a realitzar activitats relacionades amb la Code Week.
A la web de la XTEC ens diu:
La Setmana CodeWeek, promoguda per la Unió Europea, pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva. L’objectiu és fomentar la programació als… Llegeix més»

ANEM AL CIRC!

Benvolgudes families,
el nostre Projecte Educatiu creu que l’art afavoreix al desenvolupament integral del nens/es. Cal educar ment, cos i sensibilitat.
Per això, el proper dimecres 11 d’octubre anirem TOTA l’escola al Circ Raluy (que s’ha instal·lat al costat de l’escola) a disfrutar de l’espectacle que inclou… Llegeix més»

REUNIONS INFORMATIVES

Reunió INFORMATIVA  d’inici de curs  per pares, mares i tutors.

P4  i  P5 :  dilluns 25 de setembre
Cicle Inicial 1r i 2n: dimarts 26 de setembre
Cicle Mitjà 3r i 4t: dimecres 27 de setembre
Cicle Superior 5è i 6è: dijous 28 de setembre
Menjador Escolar: dimarts 3 d’octubre
A les… Llegeix més»

LLIBRES DE TEXT 2017-2018

Ja podeu comprar els llibres de text i el material escolar dels vostres fills a través de l’AMPA.
Recordeu que l’AMPA només pot vendre els llibres de text als socis de l’AMPA (quota anual de 20€ per família). Els no socis adreceu-vos a qualsevol llibreria amb… Llegeix més»