Graduacions 2018

“(…) No perdeu el temps, mireu endavant i lluiteu pels vostres somnis i de tant en tant, quan passeu per davant de l’escola, gireu el cap, mireu-la i penseu en nosaltres i en tots aquells alumnes que estaran vivint el seu propi viatge a l’escola.
Aquest és un dels missatges que us volia transmetre:
LLUITEU PER UN MÓN MILLOR.
Pot semblar una utopia, però hi ha una manera molt senzilla de fer-ho.
Tots i cadascun de vosaltres teniu la capacitat de ser bones persones.
Els savis grecs ja deien que : la màxima expressió de la intel·ligència humana és la bondat. Aquest és el títol més important que es pot aconseguir a la vida: arribar a ser bones persones; una fórmula senzilla però eficaç.
El món us espera.
La vida, a vegades no és fàcil, però l’experiència ensenya que les bones estones superen sempre les dolentes.
Emporteu-vos els bons records, que són molts,  i perseguiu la felicitat amb seny.
Estic segura que esteu en el camí per aconseguir-lo.
Molta sort!
Molt bon estiu a tothom.
Ha estat un plaer poder compartir tots aquests anys amb vosaltres
Així és com vam acabar l’acte de les graduacions!

Us deixem un àlbum de fotografies

Si teniu una estona, aquí teniu un video que ens ha passat un pare de l’escola. Gràcies per la col·laboració