MATRICULACIÓ AL SETEMBRE

Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 3 al 12 de setembre de 2018
Alumnes preinscrits de la llista d’espera: a partir del 13 de setembre de 2018

HORARI :
Dimarts i Divendres de 10 a 13h.
Dilluns, dimecres i dijous  de 16 a 19h.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
Sol·licitud de preinscripció
Original i fotocopia de la TSI (targeta sanitària-CATSALUT)
Fotografia mida carnet

Període de preinscripció al centre

El període de preinscripció per poder presentar la sol.licitud es farà del 18 al 26 de juny.

L’horari especial d’ atenció al públic durant aquest període de preinscripció serà:
Dimarts i Divendres de 10 a 13h.
Dilluns, dimecres i dijous  de 16 a 19h.

A continuació enllaç podreu trobar la informació completa tant pel que fa al calendari com a les diferents etapes del procés de matriculació i la documentació que es necessita en aquest enllaç: Informació completa

Per acabar, tot seguit  podeu consultar el llistat detallat de cadascuna de les fases del procés que s’inicia al mes de juny i finalitza al més de setembre amb la matriculació definitiva.

Preinscripció

• Oferta d’ensenyaments: 22 de maig de 2018
  • Oferta de places: 14 de juny de 2018
  • Informació i orientació per als alumnes nous: durant el mes de juny de 2018
  • Presentació de sol·licituds: del 18 al 26 de juny de 2018
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 3 de juliol de 2018
  • Sorteig del número de desempat: 4 de juliol del 2018, a les 11 h, als serveis centrals del Departament d’Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona)
  • Presentació de reclamacions: del 3 al 5 de juliol de 2018
  • Llista ordenada definitiva: 6 de juliol de 2018
  • Llista d’admesos i exclosos (per activitats) i llista d’espera: 11 de juliol de 2018

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 3 al 12 de setembre de 2018
  • Alumnes preinscrits de la llista d’espera: a partir del 13 de setembre de 2018

Coca, cava i ballaruca… acabem un curs més.

Moltes hores de treball, d’aprenentatge, de companyonia i d’enriquiment personal… això és el que cada any aconseguim i és per aquest motiu que ens mereixem una festa com cal. Enguany l’hem celebrada al menjador de IES Joan Brossa.

Ens hem fet fotos, l’AA ens ha proposat un possible viatge a la Provença, hem gaudit de les coques de Sant Joan amb cava i d’una esplèndida orxata per endolcir la festa.

Fotos de la festa

Sortida Valls – Santes Creus

La sortida ha estat un bon moment per a conviure i compartir cultura, gastronomia i lleure.

Després de la visita al monestir vam gaudir d’un bon menjar en un restaurant espaiós i  confortable on vam poder compartir vivències de tota mena, personals i acadèmiques. Finalment vam fer una bona passejadeta pels carrers del centre de Valls. Un dia rodó!

Aquí en teniu un recull d’imatges i un molt bon reportatge fet per l’alumna de competic 3, Mª Dolors Reyes.

Visitem Santes Creus

Ja estem acabant el curs i què millor que una sortida per celebrar-ho. El proper dijous, 14 de juny anirem a visitar el monestir de Santes Creus amb un guia que ens explicarà els ets i uts que s’amaguen entre aquests centenaris murs de pedra. Després passarem la resta del dia entre dinar a un restaurant proper a la ciutat de Valls i fer una passejada per aquesta capital de comarca. Finalment tornarem cap a les 7:00 de la tarda a Barcelona.

Foto: Rafel Miro

Xerrada-Taller d’informàtica (Competic)

El proper dimecres,  dia 9 de maig  de 16.30h a 18h, farem un sessió informativa dels diferents nivells d’informàtica que es fan al centre. Aquesta xerrada està adreçada a totes les persones de l’entorn de l’escola (barri, associacions,entitats culturals i socials, etc.)  que tinguin interès a iniciar o millorar l’ús de l’ordinador.

També hi són convidats a participar els alumnes del centre d’altres ensenyaments, així com  qualsevol persona interessada en la matèria.

Participaran en aquesta activitat alumnes de diferents nivells per a explicar la seva experiència personal com a alumnes del centre i ens mostraran alguns treballs realitzats durant el curs.

D’altra banda, un dels professors d’informàtica exposarà les característiques més destacades de cada curs i els certificats i titulacions corresponents.

Per a finalitzar es faran uns tallers adaptats als nivells bàsics com a pressa de contacte amb algunes de les activitats desenvolupades al centre.

Podeu trucar al centre per a comunicar la vostra assistència (tel. 93 450 48 37).

Animeu-vos a venir, us esperem .