MATRÍCULA CURS 2019-20

Els alumnes que ha sortit a la llista  d’admesos  hauran de confirmar la matricula del 2 al 9 de setembre en la secretaria d’aquest centre, en el següent horari:

Dimarts divendres de 10 a 13h

Dilluns, dimecres i dijous de 16 a 19.30h

Caldrà aportar la següent documentació:

• Resguard de preinscripció.
  • Original i fotocopia de la targeta sanitària
  • Fotografia mida carnet

Bon estiu!

LLISTA D’ADMESOS DEFINITIVA I LLISTA D’ESPERA

Avui dimecres, 10 de juliol, han  sortit les llistes definitives que podeu consultar en els enllaços que us facilitem a continuació.

LLISTA D’ADMESOS DEFINITIVA

Els alumnes admesos  han de confirmar la matricula del 2 al 9 de setembre en la secretaria d’aquest centre, aportant la següent documentació:

• Resguard de preinscripció.
  • Original i fotocopia de la targeta sanitària
  • Fotografia mida carnet

LLISTA D’ESPERA

En el cas que es produeixin places vacants, el centre contactarà per telèfon amb els alumnes preinscrits de la llista d’espera, a partir del 12 de setembre de 2019.

Horari d’estiu

Us informem que l’horari de secretaria  d’atenció al públic, telefònica o personal,  a partir de l’1 de juliol serà :

De dilluns a divendres de 10h – 13h.

Les tardes, el centre romandrà tancat.

Comencem el període de preinscripció. Curs 2019-2020

El període de preinscripció per poder presentar la sol.licitud es farà del 18 al 25 de juny.

L’horari especial d’ atenció al públic durant aquest període de preinscripció serà:
Dimarts i Divendres de 10 a 13h.
Dilluns, dimecres i dijous  de 16 a 19h.

A continuació, podreu trobar la informació completa tant pel que fa al calendari com a les diferents etapes del procés de matriculació i la documentació que es necessita en aquest enllaç: Informació completa

Per acabar, tot seguit  podeu consultar el llistat detallat de cadascuna de les fases del procés que s’inicia al mes de juny i finalitza al més de setembre amb la matriculació definitiva.

Preinscripció

• Oferta d’ensenyaments: 22 de maig de 2019
  • Oferta de places: 14 de juny de 2019
  • Informació i orientació per als alumnes nous: durant el mes de juny de 2019
  • Presentació de sol·licituds: del 18 al 25 de juny de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 1 de juliol de 2019 a partir de les 14 h
  • Sorteig del número de desempat: 2 de juliol del 2019, a les 11 h, als serveis centrals del Departament d’Educació (Via Augusta, 202, Barcelona)
  • Presentació de reclamacions: de l’1 al 5 de juliol de 2019
  • Llista ordenada definitiva: 8 de juliol de 2019
  • Llista d’admesos i exclosos (per activitats) i llista d’espera: 10 de juliol de 2019 a les 14 h

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 2 al 9 de setembre de 2019
  • Alumnes preinscrits de la llista d’espera: a partir del 12 de setembre de 2019

Informàtica per a nouvinguts (sessió informativa)

El dimarts 21 de maig, a les 11.45h, organitzem, en el nostre centre, una sessió per informar d’un nou curs d’informàtica que estarà adaptat per a nouvinguts i els permetrà ampliar el contingut de les classes de castellà i català que estudiïn al nostre centre. L’objectiu és reforçar els aprenentatges de les llengües a través de documents realitzats a l’aula d’informàtica utilitzant un llenguatge bàsic tant en els treballs com en les explicacions dels professors.

DADES BÀSIQUES DE LA SESSIÓ
Dia: 21 de maig de 2019
Lloc: Aula d’informàtica
Direcció: Av. de la Mare de Déu de Montserrat, 78, Barcelona
Secretaria Tel .: 93 450 48 37

Us hi esperem!

TEXTO PARA EXTRANJEROS INTERESADOS

El martes 21 de mayo, a las 11.45h, organizamos, en nuestro centro, una sesión para informar de un nuevo curso de informática que estará adaptado para extranjeros y les permitirá ampliar el contenido de las clases de castellano i catalán que estudien en nuestro centro. El objetivo es reforzar los aprendizajes de las lenguas a través de documentos realizados en el aula de informática utilizando un lenguaje básico tanto en los trabajos como en las explicaciones de los profesores.

DATOS BÁSICOS DE LA SESIÓN
Dia : 21 de mayo de 2019
Hora : 11.45h
Lugar : Aula de informática
Dirección :Av. de la Mare de Déu de Montserrat, 78, Barcelona
Secretaría Tel.: 93 450 48 37

¡Os esperamos!

Sortida a Arenys

Foto de Miquel Fabre

Ja s’acosta la fi del curs i com cada any farem una sortida per a celebrar-ho .El dimarts, 4 de juny , el destí serà Arenys que si ho llegim a l’inrevés (Synera) ens donarà la pista del quer allà farem… Doncs la coneguda novel.la Sinera ens porta a Salvador Espriu que va passar moltes temporades de la seva vida en aquesta localitat. Una guia, pels carrers de la vila,  ens comentarà els indrets més rellevants  relacionats amb l’escriptor i la seva obra.

Informàtica – Sessió informativa

El proper dijous 25 d’abril a les 17h, podeu visitar la nostra aula d’informàtica, on farem una sessió per a explicar-vos tot el que fem .

Els professors us parlarem de la part acadèmica referent a cursos, titulacions i alumnat i  d’altra banda els alumnes dels diferents nivells us explicaran les seves vivències, treballs i aprenentatges.

Esperem que sigui una estona profitosa i sortiu amb una idea més definida d’aquest conjunt  d’estudis informàtics  anomenat COMPETIC.