Tancament del centre

Us comuniquem que el centre estarà tancat del 13 al 27 de març, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus.
Trobareu en aquesta  web la informació actualitzada respecte qualsevol canvi que es produeixi o en relació a les… Llegeix més»

Inici del curs 2019 – 20

Inici de classes

Com als darrers cursos, no hi haurà una reunió general informativa de l’inici de curs. Les classes començaran progressivament a partir del dimecres 18/9/19. Això vol dir que entre dimecres, dijous i divendres l’alumnat s’anirà incorporant  a la seva aula segons els horaris dels curs ( Consultar horaris).

Cada grup rebrà la informació d’inici de curs per part de la seva tutora dins la seva aula. (Llibret informatiu del curs 2019-20)

A partir del 18/9/19 començarà l’horari ordinari de secretaria.

Horari d’atenció al públic.
  • Dimarts i divendres de 10 a 13h
  • Dilluns i dimarts  de 16 a 19.30h

Us donem la benvinguda i us desitgem un bon curs!

MATRÍCULA CURS 2019-20

Els alumnes que ha sortit a la llista  d’admesos  hauran de confirmar la matricula del 2 al 9 de setembre en la secretaria d’aquest centre, en el següent horari:

Dimarts divendres de 10 a 13h

Dilluns, dimecres i dijous de 16 a 19.30h

Caldrà aportar la següent documentació:

• Resguard de preinscripció.
  • Original i fotocopia de la targeta sanitària
  • Fotografia mida carnet

Bon estiu!

LLISTA D’ADMESOS DEFINITIVA I LLISTA D’ESPERA

Avui dimecres, 10 de juliol, han  sortit les llistes definitives que podeu consultar en els enllaços que us facilitem a continuació.

LLISTA D’ADMESOS DEFINITIVA

Els alumnes admesos  han de confirmar la matricula del 2 al 9 de setembre en la secretaria d’aquest centre, aportant la següent documentació:

• Resguard de preinscripció.
  • Original i fotocopia de la targeta sanitària
  • Fotografia mida carnet

LLISTA D’ESPERA

En el cas que es produeixin places vacants, el centre contactarà per telèfon amb els alumnes preinscrits de la llista d’espera, a partir del 12 de setembre de 2019.

Horari d’estiu

Us informem que l’horari de secretaria  d’atenció al públic, telefònica o personal,  a partir de l’1 de juliol serà :

De dilluns a divendres de 10h – 13h.

Les tardes, el centre romandrà tancat.