Inici del curs 2019 – 20

Inici de classes

Com als darrers cursos, no hi haurà una reunió general informativa de l’inici de curs. Les classes començaran progressivament a partir del dimecres 18/9/19. Això vol dir que entre dimecres, dijous i divendres l’alumnat s’anirà incorporant  a la seva aula segons els horaris dels curs ( Consultar horaris).

Cada grup rebrà la informació d’inici de curs per part de la seva tutora dins la seva aula. (Llibret informatiu del curs 2019-20)

A partir del 18/9/19 començarà l’horari ordinari de secretaria.

Horari d’atenció al públic.
  • Dimarts i divendres de 10 a 13h
  • Dilluns i dimarts  de 16 a 19.30h

Us donem la benvinguda i us desitgem un bon curs!

MATRÍCULA CURS 2019-20

Els alumnes que ha sortit a la llista  d’admesos  hauran de confirmar la matricula del 2 al 9 de setembre en la secretaria d’aquest centre, en el següent horari:

Dimarts divendres de 10 a 13h

Dilluns, dimecres i dijous de 16 a 19.30h

Caldrà aportar la següent documentació:

• Resguard de preinscripció.
  • Original i fotocopia de la targeta sanitària
  • Fotografia mida carnet

Bon estiu!

LLISTA D’ADMESOS DEFINITIVA I LLISTA D’ESPERA

Avui dimecres, 10 de juliol, han  sortit les llistes definitives que podeu consultar en els enllaços que us facilitem a continuació.

LLISTA D’ADMESOS DEFINITIVA

Els alumnes admesos  han de confirmar la matricula del 2 al 9 de setembre en la secretaria d’aquest centre, aportant la següent documentació:

• Resguard de preinscripció.
  • Original i fotocopia de la targeta sanitària
  • Fotografia mida carnet

LLISTA D’ESPERA

En el cas que es produeixin places vacants, el centre contactarà per telèfon amb els alumnes preinscrits de la llista d’espera, a partir del 12 de setembre de 2019.

Horari d’estiu

Us informem que l’horari de secretaria  d’atenció al públic, telefònica o personal,  a partir de l’1 de juliol serà :

De dilluns a divendres de 10h – 13h.

Les tardes, el centre romandrà tancat.

Comencem el període de preinscripció. Curs 2019-2020

El període de preinscripció per poder presentar la sol.licitud es farà del 18 al 25 de juny.

L’horari especial d’ atenció al públic durant aquest període de preinscripció serà:
Dimarts i Divendres de 10 a 13h.
Dilluns, dimecres i dijous  de 16 a 19h.

A continuació, podreu trobar la informació completa tant pel que fa al calendari com a les diferents etapes del procés de matriculació i la documentació que es necessita en aquest enllaç: Informació completa

Per acabar, tot seguit  podeu consultar el llistat detallat de cadascuna de les fases del procés que s’inicia al mes de juny i finalitza al més de setembre amb la matriculació definitiva.

Preinscripció

• Oferta d’ensenyaments: 22 de maig de 2019
  • Oferta de places: 14 de juny de 2019
  • Informació i orientació per als alumnes nous: durant el mes de juny de 2019