Exposició Toulouse-Lautrec

Els dies 13, 14 i 15 de novembre visitarem aquesta exposició al CaixaForum. Cal arribar 20 minuts abans de l’hora d’entrada del vostre grup, per tal d’organitzar l’entrada i el lliurament de materials relacionats amb la visita (guies, audífons, etc.).

Cliqueu a la foto per obtenir informació detallada de l’exposició.

Eleccions al Consell Escolar

CALENDARI D’ACTUACIONS  EN LES ELECCIONS DEL CONSELL ESCOLAR -SECTOR ALUMNAT.

5/11 – Convocatòria eleccions.
Del 5/11 al 6/11- El cens electoral estarà exposat al tauler d’anuncis del centre.
Del 6/11 al 8/11 – Reclamacions a inscripcions cens electoral.
7/11 – Sorteig meses electorals.
16/11 – Data límit per presentar candidatures al consell escolar.
27/11 i 28/11 – Votacions consell escolar.

Benvinguts al curs 2018-19

A partir del proper dimecres 19/9/18, els alumnes aniran incorporant-se a les classes segons el dia que marqui el seu horari. Com cada any, us facilitem la guia d’inici de curs on podeu trobar la informació bàsica del centre i els seus ensenyaments.Cada tutor presentarà dins l’aula  l’ensenyament corresponent, donant la informació necessària per al seguiment dels diferents aprenentatges.  Així doncs només ens resta desitjar-vos que passeu un bon curs!

Llibret.pdf (descarregar)

MATRICULACIÓ AL SETEMBRE

LLOC:

DATES :
Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 3 al 10 de setembre de 2018
Alumnes preinscrits de la llista d’espera i de noves sol.licituds: a partir del 12 de setembre de 2018

HORARI :
Dimarts i Divendres de 10 a 13h.
Dilluns, dimecres i dijous  de 16 a 19h.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
Sol·licitud de preinscripció
Original i fotocopia de la TSI (targeta sanitària-CATSALUT)
Fotografia mida carnet

Període de preinscripció al centre

El període de preinscripció per poder presentar la sol.licitud es farà del 18 al 26 de juny.

L’horari especial d’ atenció al públic durant aquest període de preinscripció serà:
Dimarts i Divendres de 10 a 13h.
Dilluns, dimecres i dijous  de 16 a 19h.

A continuació enllaç podreu trobar la informació completa tant pel que fa al calendari com a les diferents etapes del procés de matriculació i la documentació que es necessita en aquest enllaç: Informació completa

Per acabar, tot seguit  podeu consultar el llistat detallat de cadascuna de les fases del procés que s’inicia al mes de juny i finalitza al més de setembre amb la matriculació definitiva.

Preinscripció

• Oferta d’ensenyaments: 22 de maig de 2018
  • Oferta de places: 14 de juny de 2018
  • Informació i orientació per als alumnes nous: durant el mes de juny de 2018
  • Presentació de sol·licituds: del 18 al 26 de juny de 2018
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 3 de juliol de 2018
  • Sorteig del número de desempat: 4 de juliol del 2018, a les 11 h, als serveis centrals del Departament d’Ensenyament (Via Augusta, 202, Barcelona)
  • Presentació de reclamacions: del 3 al 5 de juliol de 2018
  • Llista ordenada definitiva: 6 de juliol de 2018
  • Llista d’admesos i exclosos (per activitats) i llista d’espera: 11 de juliol de 2018

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 3 al 12 de setembre de 2018
  • Alumnes preinscrits de la llista d’espera: a partir del 13 de setembre de 2018

Coca, cava i ballaruca… acabem un curs més.

Moltes hores de treball, d’aprenentatge, de companyonia i d’enriquiment personal… això és el que cada any aconseguim i és per aquest motiu que ens mereixem una festa com cal. Enguany l’hem celebrada al menjador de IES Joan Brossa.

Ens hem fet fotos, l’AA ens ha proposat un possible viatge a la Provença, hem gaudit de les coques de Sant Joan amb cava i d’una esplèndida orxata per endolcir la festa.

Fotos de la festa