Curs específic d’accés als cicles de grau mitjà (CAM)

Descripció

Aquests estudis permeten a les persones que el superen l’accés directe als cicles de grau mitjà de formació professional.

Les matèries del curs s’estructuren en tres àmbits: àmbit de la comunicació (COM), àmbit social (SOC) i àmbit cientificotecnològic (CTE).

La durada d’aquest curs és d’un curs acadèmic.

L’alumnat que es tregui el CAM en el nostre centre, a la vegada li quedarà aprovat el GES-1.

Continguts

La distribució de les matèries per àmbits i hores setmanals és la següent:

Matèries obligatòries
  • Llengua catalana
  • Llengua castellana
  • Estructures lingüístiques comunes al català i al castellà
  • Llengua anglesa
  • Ciències socials i ciutadania
  • Tutoria i orientació
  • Matemàtiques
Matèria opcional
  • Tecnologia o Ciències de la naturalesa (el centre tria quina de les dues ofereix).

Accés

Poden accedir-hi les persones que no tenen el títol de graduat en educació secundària obligatòria o equivalent acadèmic i que l’any en què es matriculen del curs compleixen, com a mínim, 17 anys.

Tràmits

Per cursar aquest curs cal formalitzar-ne la matrícula d’acord amb els criteris fixats pel Departament d’Educació,

L’import de la matrícula és de 190 euros (consulteu els supòsits d’exempcions i bonificacions generals i específiques a l’apartat de preus públics).

Continuïtat

La superació d’aquest curs té els efectes següents:

• Accés directe a qualsevol cicle de grau mitjà de formació professional inicial.
  • Accés directe a GES-2, si has cursat el CAM en el nostre centre.
  • Exempció de la part comuna de la prova d’accés als cicles formatius de grau mitjà d’arts plàstiques i disseny (però no de la part específica, que l’alumnat haurà de superar).
  • Exempció de la prova d’accés de caràcter general als ensenyaments esportius de règim especial.

Horaris 23-24

HORARI: CAM – GES 1

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
MATÍ