Viatge a Occitània

Durant aquests primer dies de maig, un grup d’alumnes dels ensenyaments de Francès de l’escola estem visitant una zona de l’Occitània.

Ens està fent un temps esplèndid per poder fer visites: ni massa fred, ni massa calor. Durant aquests dies estem posant a prova els nostres coneixements de francès en situacions quotidianes i reals, tot enriquint-nos culturalment i lingüísticament.

Si cliqueu aquí aquí podreu veure algunes fotografies.

…

Ça va bien! Està sent una experiència molt enriquidora i divertida!

Inscriu-te a les “aules de capacitació digital”!

Cursos adreçats a qualsevol persona que vulgui conèixer millor les eines digitals més habituals (més informació, aquí).
En finalitzar els cursos, s’obtindrà una certificació del curs realitzat.

NIVELL DEL CURS

HORARI

DATA INICI NOU CURS

Nivell 3 MATÍ

DILLUNS, de 9 a 11:30

29 d’abril (teniu temps per començar… Llegeix més»

Visita al Bus de la Ciència

El Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (MNACTEC) ha posat a la disposició del municipi de Tàrrega un projecte museístic de caràcter itinerant, a través d’un Bus equipat amb material, al qual hem participat des del centre.
Clicant AQUÍ… Llegeix més»

Comencem el curs

Desenvolupa les teves capacitats, enriqueix els teus coneixements i millora les teves competències.
Mai és tard per aprendre!

• Període de matricula viva, al llarg del curs.

Bon inici de curs!