Aquí teniu els enllaços del calendari on podreu seguir el procés d’assignació de plaça i l’horari de l’escola durant el mes de juliol:

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ        HORARI ESCOLA JULIOL

Si heu obtingut plaça us donem la benvinguda a l’escola i us recordem que heu de formalitzar la MATRÍCULA:

• els dies 4 i 5 de setembre pels ensenyaments de Formació Instrumental i GES.
  • els dies 6 i 7 de setembre pels ensenyaments de Llengües i COMEPTIC.

Si no veniu a formalitzar-la perdreu el dret a plaça.

Si no heu obtingut plaça no oblideu:

• comprovar que no us hagin assignat plaça en algun dels altres centres que vareu sol·licitar com a segona o tercera opció.
  • que el centre us ofereix apuntar-vos a la LLISTA D’ESPERA. En el següent enllaç podreu veure les indicacions de com fer-ho.

LLISTA D’ESPERA

Lo Relacional a GES 1

L’alumnat de GES 1 dintre del programa del Pla comunitari del Carmel, va participar en el projecte Lo Relacional.
Aquest projecte es va duu a terme durant tot el curs realitzant una sessió amb els nostres alumnes quinzenalment. Va culminar en una actuació comunitaria… Llegeix més»

Cuines del món a Certificat

Amb el grup de Certificat hem escrit unes receptes de cuina, per treballar el text instructiu i amb motiu de la celebració, com cada any, de la festa de les cuines del món a l’escola.
Han sortit receptes molt suculentes de diferents llocs del món.