image_color

Anem al teatre

Com cada curs el centre proposa una sortida voluntària al teatre, en aquesta ocasió per veure LOVE, LOVE, LOVE.

Apunta’t fins el 9 de Novembre a la secretaria de l’escola. Les places són limitades.

Comencem nou curs!!!

Tornem a obrir les nostres portes per oferir un nou viatge ple de vivències i nous coneixements.
Encara sou a temps d’apuntar-vos a aquesta nova aventura. TENIM PLACES DISPONIBLES!!!!!

Festa de fi de curs

El dimarts 20 de juny acomiadem el curs! Començarem a les 18.30 h amb el lliurament de certificats a tot l’alumnat que ha superat el curs i continuarem amb música en directe per acabar amb un piscolabis amb tot allò que porteu per compartir a la… Llegeix més»

Excursió a Girona

Ahir vam fer la sortida cultural de final de curs a Girona. Les guies ens van explicar durant dues hores de recorregut la història de Gerunda i les llegendes més conegudes de la ciutat. Vam descobrir les vistes des de la muralla i també l’encant… Llegeix més»