image_color

Festa fi de curs

Dimarts 20 de juny a partir de les 18 h. celebrarem la festa de fi curs al pati de La Granja Soldevila (zona dels mòduls): entrega de graduats, certificats de COMPETIC, certificats d’anglès i francès. Us heu de posar en contacte amb el/la delegat/da de classe per organitzar infraestructura i menjacartellr.

Com a novetat el grup de teatre de l’escola 7 de teatre estrenarà quatre petites obres a partir de les 18:30h. A continuació hi haurà música amb sorpresa.

Tothom hi esteu convidat. No us ho podeu perdre.

Sortida a la Natura: Gorgs de Campdevànol

El proper 24 d’abril sortirem a les 9 del matí cap els Gorgs de Campdevànol. Farem un excursió d’aproximadament 9 km, És un recorregut de baixa dificultat. De tornada farem una aturada a Ripoll. Hem de portar esmorzar i dinar. La tornada està prevista cap… Llegeix més»

Viatge fi de curs

El proper dimarts 28 a les 19h. tindrà lloc la reunió informativa sobre el viatge a Edimburg a l’Aula 1 (primer pis) de l’escola.
Aïda – Vanessa

Setmana Cultural

Aquest curs la temàtica de la Setmana Cultural són les Festes i Tradicions populars arreu del món. L’hem fet coincidir amb una festa popular com és Dijous Gras i Carnestoltes. Aquestes són les activitats programades del 20 al 23 de febrer, esperem que siguin del vostre… Llegeix més»

SORTIDA AL TEATRE

Com cada any anem al teatre. Aquesta ocasió a un musical: Scaramouche de la companyia Dagoll Dagom al teatre Victoria de Barcelona.
Anirem el dia 24 de novembre a les 19h amb autocar. El punt de trobada és el semàfor de la biblioteca. L’obra… Llegeix més»

Gràcies a tothom per la vostra participació a la festa de fi de curs.

Tornem al setembre BON ESTIU!!!

SETMANA CULTURAL

Enguany hem organitzat la primera setmana cultural a l’escola del 13 al 16 de juny. Estan programades un seguit d’activitats que esperem siguin del vostre interès.

DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
MATÍ
10:30 h Vídeo fòrum: 14 km
TARDA
 16:15 Taller:El meu viatge
16:15 Vídeo fòrum: 14 km
Espai 2 Biblioteca Josep Jardí
 16:15h Xerrada Moviments migratoris a Sta. Perpètua Sr. Manel Morral
Espai 2 Biblioteca Josep Jardí
 18 h Exposició i presentació dels treballs alumnes  GES 2

SORTIDA A LA NATURA

T’agradaria passar un dia a la Natura? El proper dia 27 d’abril pots fer-ho. Anirem als Aiguamolls de l’Empordà, després caminarem des de Castelló d’Empuries fins L’Escala. Només has de portar esmorzar, dinar ah!! i calçat per caminar.
Anima’t, diga-li al teu/teva tutor/a que t’apunti. Passarem… Llegeix més»