image_color

INFORMACIÓ MATRÍCULA CURS 18-19

El llistat d’alumnes admesos es publicarà el dia 12 de juliol i es podrà consultar  al taulell d’anuncis de l’escola, A partir del dia 13 el llistat estarà disponible al taulell d’anuncis del  hall de la Granja Soldevila de 10 a 15 hores. (Romandrà tancat a la tarda)
 La matrícula és del 4 de setembre (3 de setembre és festa local) fins al 12 de setembre en horari de secretaria tant per als nous alumnes com per als que van fer la confirmació al juny. L’horari de secretaria al setembre és de dilluns a dijous de 15:30 a 18h i dimecres i divendres de 9:30 a 11 h. No feu el pagament de la quota de material fins que no comproveu que esteu matriculats.

Diada de Sant Jordi

Celebrem la Diada de Sant Jordi per ésser uns dels dies més especials a Catalunya. Enguany participarem a la Fira que s’organitza al Passeig de la Florida del municipi de 10 a 14 h. del matí i de les 15 a 17 h.
Ens agradaria… Llegeix més»

Recordatori sortida a la natura

Recordem als alumnes que esteu inscrits a l’excursió a Ogassa del proper dimecres 18 d’abril que l’hora de sortida és a les 9:15 davant del semàfor de la biblioteca Josep Jardí. S’haurà de portar esmorzar i dinar per fer picnic, roba i sabates còmodes. Es Llegeix més»