PREINSCRIPCIÓ CURS 2016 -2017

S’ha de demanar cita prèvia en l’horari de secretaria per tal de realitzar la pre-inscripció amb un/a professor/a de l’escola que t’informarà i assessorarà sobre l’ensenyament que vols cursar.

El període de preinscripció finalitza el 28 de juny 2016

Llista de sol·licituds preinscripció: 5 de juliol 2016 (S’ha de passar pel centre o trucar per telèfon en horari de secretaria)

Reclamacions a les llistes: 5 al 7 de juliol 2016

Llistes d’admesos: 13 de juliol  2016

Matrícula: 2,6,7,8 i 9 de setembre 2016. Tots els alumnes, tant nous com antics, hauran de confirmar la matrícula en el període indicat, Ho podran fer de tres formes: presencialment, per mitjà del telèfon en horari de secretaria, o en aquest formulari, ( estarà disponible a partir del dia 2 de setembre)

Gràcies a tothom per la vostra participació a la festa de fi de curs.

Tornem al setembre BON ESTIU!!!

SETMANA CULTURAL

Enguany hem organitzat la primera setmana cultural a l’escola del 13 al 16 de juny. Estan programades un seguit d’activitats que esperem siguin del vostre interès.

DILLUNS
DIMARTS
DIMECRES
DIJOUS
MATÍ
10:30 h Vídeo fòrum: 14 km
TARDA
 16:15 Taller:El meu viatge
16:15 Vídeo fòrum: 14 km
Espai 2 Biblioteca Josep Jardí
 16:15h Xerrada Moviments migratoris a Sta. Perpètua Sr. Manel Morral
Espai 2 Biblioteca Josep Jardí
 18 h Exposició i presentació dels treballs alumnes  GES 2

SORTIDA A LA NATURA

T’agradaria passar un dia a la Natura? El proper dia 27 d’abril pots fer-ho. Anirem als Aiguamolls de l’Empordà, després caminarem des de Castelló d’Empuries fins L’Escala. Només has de portar esmorzar, dinar ah!! i calçat per caminar.
Anima’t, diga-li al teu/teva tutor/a que t’apunti. Passarem… Llegeix més»