Llengua estrangera: francès

Aquests estudis tenen com a objectiu que les persones adultes assoleixin un grau de competència bàsic per a comunicar-se en llengua anglesa i estan estructurat en tres nivells:

• Francès nivell 1( Nivell A1 MCER ): Nivell elemental per a alumnes que no tenen cap coneixement de la llengua.
  • Francès nivell 2( Nivell A2.1 MCER ): Parteix d’uns coneixements mínims per poder arribar a un ús funcional de la llengua en les situacions més quotidianes i desenvolupar les quatre habilitats bàsiques: llegir, escriure, escoltar i parlar.
  • Francès nivell 3( Nivell A2.2 MCER ): En acabar el curs l’alumne ha de comprendre i usar expressions habituals, comunicar-se en situacions quotidianes i poder escriure sobre les seves experiències i aspectes del seu entorn.

El 1er curs és  de tres hores setmanals i 2n i 3er són de quatre hores setmanals en horari de tarda..
En els tres nivells es treballen les habilitats de comprensió i expressió orals i escrites que permeten fer front a la major part de situacions lingüístiques de la vida quotidiana i comunicar-se de forma bàsica en un entorn plurilingüe i multicultural.
Poden accedir a aquests estudis totes les persones que tenen més de 18 anys o bé els compleixen durant l’any natural en què inicien la formació.
Per cursar aquest ensenyament cal formalitzar la matrícula d’acord amb els criteris fixats pel Departament d’Ensenyament.
Aquest estudi és gratuït en els centres dependents del Departament d’Ensenyament.
Un cop finalitzats aquests estudis, es pot continuar la formació en una escola oficial d’idiomes