AFA

Va ésser l’any 1980 quan es van aprovar els estatuts de l’Associació de Mares i Pares d’alumnes de l’Escola Sant Jaume de Bràfim i modificats a l’any 1988. L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes treballa molt estretament amb l’Escola, col·laborant amb temes puntuals i complementant temes específics.

• Funciona amb un Equip que es renova periòdicament. Els òrgans de govern són:
  • Assemblea general de mares i pares
  • L’Equip de Treball que està format per:

Nova Junta Directiva de l’AMPA del 1 de juliol de 2015:

• Presidenta: Sra. Mònica Solé Padró
  • Sot-president: Sr. Jordi García Teruel
  • Secretària: Sra. Imma Jové Segura
  • Tresorer: Sr. Marc Gurruchaga García
  • Vocal 1: Sr. Jordi Icart Madrid
  • Vocal 2: Sr.
  • Vocal 3: Sra.

Els alumnes assisteixen a cursets de natació a la piscina del Fornàs de Valls.L’Associació  de Mares i Pares d’Alumnes de l’Escola Sant Jaume de Bràfim, organitza activitats per als escolars:

• Són els pares els qui contribueixen en l’adquisició de part del material escolar per als nens.
  • S’encarreguen de l’adquisició dels llibres de text i de  l’equip d’Educació Física.
  • Col·laboren, activament i econòmicament amb les mestres en organitzar les festes que organitza l’escola.
  • La sintonia amb els pares s’ha enfortit tant que al final de cada curs s’organitza una sortida conjunta amb els alumnes, mares, pares i mestres de l’escola.
  • L’AMPA amb la col-laboració de l’ajuntament de Bràfim va posat en marxa el menjador escolar. Actualment gestionat pel Consell Comarcal de l’Alt Camp.

Malgrat que el pertànyer a l’AMPA és un fet voluntari que dada pare/mare dessideix, és tradicció que tothom a l’Escola Sant Jaume de Bràfim pertany a l’Associació.

Les activitats de l’AMPA Escola Sant Jaume de Bràfim són les següents:

Notes:

• L’ajuntament de Bràfim sempre ha estat compromès amb l’escola per a dur a terme les millores i reformes que calguin.
  • L’escola de Bràfim sempre ha tingut el recolzament moral i econòmic de l’ajuntament de la localitat.
  • Els preus de les activitats són aproximats, estan subjectes a petits canvis.
  • Un cop l’AMPA de l’Escola de Vilabella estableixi els dies, horari i cost de l’activitat de futbol, la junta ens posarem en contacte amb totes aquelles persones que van mostrar interès en inscriure-s’hi.
  • Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya – Tarragona

3c1a2b