Celebrem la Diada de Sant Jordi!

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi! Que bonic que puguem gaudir plegats d’aquesta festa!

De bon matí després d’esmorzar ens hem barrejat amb grups internivells d’I3 fins a 6è! Cada grup un equip d’un color diferent! I plegats hem començat l’aventura de viatjar per diferents tallers per tota l’escola!

En un taller ens hem envoltat de disfresses, de titelles, de personatges de la Llegenda i hem muntat un teatre de Sant Jordi! En un altre taller hem creat tot d’elements efímers de Sant Jordi amb peçes soltes! Mireu quina passada d’artistes! … Llegeix més»

Treballem l’artista Sean Charmatz a 3r!

L’alumnat de 3r de primària, aquest tercer trimestre, hem treballat dins l’àrea d’educació visual i plàstica l’artista Sean Charmatz, qui dona vida a diferents elements quotidians.

A partir de les seves obres, cada alumne/a ha creat la seva pròpia història a partir de la selecció de tres elements i… Llegeix més»

Notes&Films

Notes&Films de la companyia Una cosa rara al XIX Cicles de concerts.
Els nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior hem pogut gaudir d’un concert ple de cinema on, a partir de diferents curtmetratges, hem descobert com n’és d’important el so fet amb diferents… Llegeix més»