I avui celebrem… EL DIA DE LA MONA!

Avui els infants d’I3, d’I4 i d’I5 hem celebrat la mona a l’escola.

Pel matí cada classe ha fet una mona conjunta: l’han farcit de xocolata, de melmelada, l’han decorat… Ja veureu que boniques han quedat!!! I el més important… han treballat en equip!

Per la tarda, primerament hem anat a veure l’exposició de mones dels alumnes de 6è i després ens hem trobat tots junts al nostre pati per menjar la mona i celebrar el fi de trimestre.

Podeu veure les fotos del dia tant genial que hem passat clicant a la imatge de les mones.

MOLT BONES VACANCES FAMÍLIES!!! ENS RETROBEM EL 2 D’ABRIL 🙂

I5 PINTEM AMB XOCOLATA!

A I5 Hem pintat amb un ingredient molt especial: LA XOCOLATA!!!

Per acabar el segon trimestre hem fet una manualitat relacionada amb la Pasqua i què millor que pintar un ou gegant  amb xocolata desfeta. Una vegada assecat ho hem guarnit amb bocinets de plastilina de colors amb formes molt originals.

Els pollets i els micos són molt creatius, el resultat ha estat genial.

Ha sigut una activitat extraordinària on hem utilitzat tots els sentits: hem pogut tocar-la. escampar, dibuixar amb ella i fins i tot TASTAR-LA!

Ens ho hem passat d’allò més bé, una experiència molt divertida.

Aprofitem per desitjar-vos de part dels nois i noies i de les mestres d’ I5  que gaudiu molt de les vacances de setmana Santa. Ens veiem a la tornada!

Si voleu veure fotos podeu clicar a la imatge.

Activitats de l’hivern!!!

S’ha acabat l’hivern i avui ha arribat la primavera. Durant aquestes setmanes d’hivern hem experimentat amb diferents tipus de materials i elements propis de l’hivern. Hem fet neu que després hem manipulat a la taula sensorial. Què fàcil fer neu!!! Hem creat unes casetes de l’hivern, uns esquimals amb la nostra foto i uns ninots de neu que han guarnit el nostre hall i la classe.

La Vella Quaresma a Educació Infantil.

Com cada any, després del carnaval, arriba la Vella Quaresma amb les seves 7 cames! Com diu la cançó, cada setmana li hem de treure una! I ella, tot i que sembla que no és gaire alegre, és molt bona i ens porta un ingredient per fer la… Llegeix més»

Jornades familiars Nisrin!

Aquesta setmana hem tingut a la classe la mama de la Nisrin que ens ha presentat el material per poder fer un pollet, aprofitant que d’aquí poquet arriba la mona de pasqua. Hem treballat molt concentrats per tal que quedés ben bonic i així ha estat.

Mil gràcies Kawtar, hem gaudit amb tu.