21 i 22 de desembre

Nota informativa sobre l’activitat escolar per als dies 21 i 22 de desembre.
El dijous 21 de desembre és un dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. Per tant, tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius… Llegeix més»

CASTANYADA

Bon dia famílies,

us fem arribar les activitats programades per la pròxima setmana amb motiu de la celebració de la castanyada.

Escola d’Olvan.
castanyada

CONCURS DE DIBUIX

Benvolguts i benvolgudes,

La penya boletaire de Berga ens ha fet arribar el nom dels alumnes del vostre centre que han obtingut un premi en el concurs infantil de dibuix:

Categoria P-4, P-5:
– Lola Salmeron Zambrana

Categoria 5è i 6è primària:
– Roger Sabaté

El lliurament dels premis serà el dia de la festa, diumenge 29 d’octubre… Llegeix més»

TUTORIA CM

Us comuniquem que a finals de la setmana passada ens van notificar la concessió de l’augment de 1/2 plaça de mestre a la ZER, el qual havíem reclamat i ens pertanyia per ràtio.
Divendres vam parlar amb el personal implicat i, després de consultar a Serveis… Llegeix més»

Demà, dimarts 3 d’octubre, ATURADA

Benvolgudes famílies,
La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi… Llegeix més»

POLLS

Començat el curs arriba també un dels pitjors enemics de nens/es i mares/pares: els polls!!!

Ens han avisat que s’han trobat alumnes amb POLLS a l’escola. Així doncs, reviseu el cap dels vostres fills per evitar que el contagi sigui més gran.

FULL-POLLS

Polls_cat