TUTORIA CM

Us comuniquem que a finals de la setmana passada ens van notificar la concessió de l’augment de 1/2 plaça de mestre a la ZER, el qual havíem reclamat i ens pertanyia per ràtio.
Divendres vam parlar amb el personal implicat i, després de consultar a Serveis… Llegeix més»

Demà, dimarts 3 d’octubre, ATURADA

Benvolgudes famílies,
La repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi… Llegeix més»

POLLS

Començat el curs arriba també un dels pitjors enemics de nens/es i mares/pares: els polls!!!

Ens han avisat que s’han trobat alumnes amb POLLS a l’escola. Així doncs, reviseu el cap dels vostres fills per evitar que el contagi sigui més gran.

FULL-POLLS

Polls_cat
Llegeix més»

COMIAT DE L’ANTONIA

Avui la cuinera que sempre havia estat a l’escola ens a convidat a esmorzar per tal d’acomiadar-se dels nens i nenes ara que ha arribat la jubilació.
Nosaltres li hem regalat uns dibuixos fets pels alumnes dels llocs, jocs i activitats que havíem compartit amb ella… Llegeix més»