Final de curs 2017-18

Hem acomiadat aquest curs amb diferents activitats: esmorzar convidats pels nostres companys/es que fan l’aniversari a l’estiu, el comiat d’alumnes de sisè que comencen al setembre a l’institut, el comiat d’altres companys que canvien d’escola i el comiat de mestres que ja no estaran el… Llegeix més»

Final de curs 2016-17

Hem acomiadat aquest curs amb diferents activitats: esmorzar convidats pels nostres companys/es que fan l’aniversari a l’estiu, el comiat d’alumnes de sisè que comencen al setembre a l’institut, el comiat de mestres que ja no estaran el curs vinent amb nosaltres… i finalment una remullada… Llegeix més»

SOPAR PETITS CUINERS

Com cada any des de fa un temps els alumnes de l’escola ens organitzaran al pati el sopar de nens que realitzem amb ajuda de l’AMPA.
Les famílies que els agradaria assistir han de retornar la butlleta omplerta  abans del 8 de juny.
Escola i AMPA
Llegeix més»

INTENSIVA

Bon dia famílies,
recordeu que demà dimarts 5 de juny les classes són fins les 13h.
Els usuaris de menjador es poden quedar fins les 15h.
Els alumnes que marxen en taxi marxen a les 13h i els del autobús de Cal Rosal a les 14h.

Premiats del concurs de dibuix

Coincidint amb el dia mundial del reciclatge, el comitè ambiental, juntament amb l’alcalde,  han fet l’entrega dels premis als guanyadors de cada categoria del concurs per fomentar la recollida selectiva al poble. En l’acte també han presentat el cartell que es penjarà per Olvan i Cal Rosal amb… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE L’EXERCICI

El divendres en motiu del dia mundial de l’exercici físic i per conèixer com millorar la nostra salut, la Dolors infermera del CAP d’Olvan va venir a l’escola a fer una xerrada informativa a tot l’alumnat. En acabar, vam fer una activitat conjunta d’exercici físic… Llegeix més»

DIJOUS 1 DE MARÇ

Bona tarda famílies,

demà inicialment l’escola estarà oberta ja que sembla que disminueix la neu.

Tot i així extremeu les precaucions pel gel que pugui haver a la carretera.

Atentament,

Escola d’Olvan.

ENQUESTA FAMÍLIES

Moltes gràcies a tots i totes per participar en l’enquesta, l’han contestada 40 persones.
Us hem enviat el resultat per mail però també el teniu a les cartelleres i en el pdf adjunt.
enquesta famílies