ENGLISH DAY

El divendres de Carnaval al matí, els infants de la comunitat de grans ens van preparar per tots els infants de la comunitat de mitjans i de petits activitats amb anglès.

Tot el matí amb el cap esbojarrat jugant i parlant anglès. Podeu veure les fotos aquí:… Llegeix més»

RUA CARNAVAL

Aquesta tarda tots els infants, les famílies i qui ha volgut del poble han vingut a celebrar el Carnaval de l’escola: rei Carnestoltes, rua pel poble i berenar de coca i xocolata desfeta. Que segueixi la disbauxa del Carnaval.

DIJOUS LLARDER

Aquest matí tots els infants de l’escola han anat a fer una excursió per l’entorn més proper
i hem esmorzat junts al camp de futbol d’Olvan on hem compartit estones de jocs.
Teniu les fotos clicant la icona

CAGUEM EL TIÓ

L’últim dia anem a cagar el tió a la plaça Rodona, els infants van amb les seves mestres i tots els companys de comunitat
podeu veure aquí les fotografies i vídeos.

RECORREGUT POÈTIC DE NADAL

“Recorregut poètic de Nadal” sorgeix de la necessitat de replantejar, un cop més, les festes nadalenques a l’escola. Partint d’aquesta idea, des del claustre de la ZER Baix Berguedà hem optat per la reformulació dels poemes de Nadal.

Els poemes són una de les manifestacions artístiques… Llegeix més»

Exposició Cianotípies

“Aquest passat dissabte es va celebrar l’onzena edició d’ “Andròmina”, un cicle d’experiències diferents organitzat per Psonora, una entitat cultural sense ànim de lucre de Pallejà.
La mostra artística va omplir el Castell de Pallejà amb la participació d’una desena d’artistes de l’escena contemporània actual que… Llegeix més»