Premiats del concurs de dibuix

Coincidint amb el dia mundial del reciclatge, el comitè ambiental, juntament amb l’alcalde,  han fet l’entrega dels premis als guanyadors de cada categoria del concurs per fomentar la recollida selectiva al poble. En l’acte també han presentat el cartell que es penjarà per Olvan i Cal Rosal amb… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE L’EXERCICI

El divendres en motiu del dia mundial de l’exercici físic i per conèixer com millorar la nostra salut, la Dolors infermera del CAP d’Olvan va venir a l’escola a fer una xerrada informativa a tot l’alumnat. En acabar, vam fer una activitat conjunta d’exercici físic… Llegeix més»

DIJOUS 1 DE MARÇ

Bona tarda famílies,

demà inicialment l’escola estarà oberta ja que sembla que disminueix la neu.

Tot i així extremeu les precaucions pel gel que pugui haver a la carretera.

Atentament,

Escola d’Olvan.

ENQUESTA FAMÍLIES

Moltes gràcies a tots i totes per participar en l’enquesta, l’han contestada 40 persones.
Us hem enviat el resultat per mail però també el teniu a les cartelleres i en el pdf adjunt.
enquesta famílies

SANT SEBASTIÀ

El proper dissabte 20 de gener al matí (St. Sebastià), els alumnes de CM i CS de l’escola, farem una parada a la plaça Rodona. Hi vendrem productes d’altres anys de la cooperativa, llibres de 2a mà i insectes pal, TOT MOLT REBAIXAT DE PREU!!!
US… Llegeix més»

QUINA 2017

Moltes gràcies a tots i totes per participar i assistir a la Quina d’aquest curs.
Us deixem algunes fotografies.
FOTOS QUINA
QUINA 2017:
Despeses 435€
Marató 670€
Beneficis escola 1414€
TOTAL: 2519€
Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració i molt bones festes!