La castanyada

A l’Escola, com és habitual, celebrem la castanyada. La castanyada marca la tardor.

L’alumnat ha sortit al passeig a veure la caiguda de les fulles, ha fet panellets, ha tastat els diferents fruits de la tardor, s’ha trobat amb la castanyera, han preparat danses i… Llegeix més»

Tornem a començar

Benvinguts un any més a l’Escola.
Ja hem començat i tot comença a agafar forma i l’embranzida necessària per rutllar correctament durant tot l’any. Recordeu que la participació de tothom és necessària per al bon funcionament de l’Escola: famílies, alumnes, mestres i tot el personal que… Llegeix més»

Festa final de curs

El proper divendres 17 de juny, a les 7 de la tarda, celebrarem la Festa Final de Curs. Enguany, l’hem emmarcat dintre dels actes que fem per commemorar el 50è aniversari de l’Escola.

Així, aquest any, a la Festa interpretarem una CANTATA, ‘El Llibre de… Llegeix més»

Nadal

L’Escola us vol desitjar uns dies de pau i tranquil·litat per aquestes dates.                                                                … Llegeix més»

50 anys – Programa d’actes

Aquest és el programa, de moment, dels actes previstos per a la celebració d’aquest 50 anviersari de l’Escola.
Esperem que us agradi. També comptar amb la vostra presència i col·laboració.
A tothom, moltes gràcies per haver pogut aconseguir aquesta fita.

50 anys – Exposició de llibres

Com us deiem vam inaugurar l’exposició de llibres de Mowgli que hem recollit entre tots. Moltes persones han col·laborat a fer-ho possible. A totes elles, moltes gràcies.
Així, el dia 19, vam celebrar aquest acte d’inauguració de les activitats del 50è aniversari. Va ser molt lluït… Llegeix més»

Aplec Baix Camp

Un any més, l’alumnat de 2n de l’Escola ha participat en l’Aplec Baix Camp. Aquest any ha estat la seva 49a edició. A tots moltes gràcies.                                      … Llegeix més»