OFERTA INICIAL DE PLACES

En cas de no poder assistir a la jornada de portes obertes ens podeu demanar una visita personalitzada trucant al telèfon de l’escola.

PRESENTACIÓ PORTES OBERTES

VÍDEO: UN DIA A L’ESCOLA LES ROQUETES

Us convidem a visitar els nostres blogs, on podreu seguir amb més detall, el dia a dia de la nostra escola:

BLOGS ESCOLA LES ROQUETES

També podeu accedir al projecte educatiu i als documents de centre al següent enllaç:

PROJECTE EDUCATIU I DOCUMENTS DE CENTRE

En cas de dubte poseu-vos en contacte al e-mail: info@escolalesroquetes.cat i al telf: 93 893 06 34

Carnaval 2024

La setmana passada vam celebrar el carnaval a l’escola. A causa de la pluja no vam poder sortir al carrer a fer la desfilada, però això no va evitar que ho celebréssim amb l’alegria de sempre.
Els alumnes van realitzar els seus balls… Llegeix més»

Castanyada 2023

Recentment varem celebrar a l’escola, la tradicional Castanyada, una festa que ens encanta.
Tota l’escola vam començar el dia fent excursions als camps i espais naturals propers a l’escola. Allà el nostre alumnat va poder estar en contacte amb la natura, jugar i conviure.

Llegeix més»

English Day 2023

El darrer 31 de març vam celebrar a l’escola la tercera edició de l’English Day.

Tot l’alumnat, des de I3 a 6è, van realitzar activitats en anglès i relacionades amb la cultura anglesa.
A la comunitat de petits van rebre la visita de la companyia Jumping… Llegeix més»

Dansa Ara Garraf 2021

Avui dijous dia 29 d’abril és el Dia Internacional de la Dansa i és el dia escollit per a publicar un vídeo sobre el projecte Dansa Ara Garraf. És un projecte de dansa contemporània per a promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels… Llegeix més»