BENVINGUTS A LA NOVA PÀGINA WEB DE L’ESCOLA

CIÈNCIA I EXPERIMENTACIÓ

L’experimentació és una activitat en la qual els infants exploren manipulant amb diversos materials.
Els nens i nenes estructuren la ment mitjançant la informació que reben de l’experimentació.
Poden ser materials concrets, pensats per a incorporar una informació molt específica, com inespecífics i de la natura, amb… Llegeix més»

HORARIS DE P3

Benvolgudes famílies,
en aquesta ocasió ens plau compartir amb vosaltres els horaris  de treball setmanal de les classes de la MULASSETA (P3 A)  i EL DRAC PETIT (P3 B)

Tot seguit, tal i com us vam prometre a la reunió d’inici de curs, anirem penjant informació del… Llegeix més»

Audicions 5è i 6è

Aquí teniu els vídeos que hem estat treballant a classe.

6è.- Gavota de la Simfonia Clàssica nº1 Op.25 Aneu al minut 9:45

5.- Le Basque composició de Marin Marais tocada per James Galway. Podeu practicar la percussió.

PRIMERS DIES D’ESCOLA

Benvolgudes famílies,
Ens trobem en el bell mig del procés que suposa l’entrada a l’escola per als vostres fills i filles, i sabem quantes emocions i sentiments vivenciem tots plegats en el transcurs d’aquest procés…
Per a molts nens i nenes l’entrada al parvulari suposa la primera separació física… Llegeix més»

TALLER DE TRÀNSIT

Aquest dies hem assistit al taller que el servei de Trànsit organitza a les escoles.

Hem repassat les normes bàsiques de circulació en bicicleta i hem practicat com fer-ho.

Aquí podeu veure diferents moments de l’activitat.

VA SER MOLT INTERESSANT I DIVERTIT!

FOTOS MOBILITAT SEGURA

Visita a Mas Foraster

Els alumnes de P5 de Les Muralles, visiten el Mas Foraster
Els nens i les nenes de P5 de l’escola Les Muralles de Montblanc, seguint el projecte que treballem sobre la vinya, hem pogut gaudir d’un dia de verema al Mas Foraster.
Durant la visita hem… Llegeix més»

Nova ubicació de l’USEE

Avui hem estrenat la nova aula de l’USEE.
Aquest estiu el Departament d’Educació ha fet obres a l’escola i ha ampliat un despatx.
Ara és la nova USEE.
El dibuix és original de Joan Turu, l’ha dibuixat l’Alba Rosa  amb la col·laboració de la Susana Rebollo, educadora… Llegeix més»