Agraïm a totes les famílies la vostra col·laboració

Una nova etapa…

“Els millors regals de la vida no són coses, són moments. “ He estat molt contenta de poder compartir amb vosaltres moments molt bonics i us desitjo que, en aquesta nova etapa que inicieu sigueu responsables, respectuosos, treballeu amb autonomia i creixeu personalment fins aconseguir el que us proposeu.

Una abraçada enorme als nens/es de 6è de Religió, de part de la vostra senyoreta: Elisabet Sans.

Patins a 5è

Aquest tercer trimestre els alumnes de 5è han treballat activitats amb patins a les classes d’educació física, l’objectiu era que aprenguessin i perfeccionessin habilitats relacionades amb el lliscament, hem fet una mica de tot: exercicis de tècnica, jocs i exercicis de sempre a les classes… Llegeix més»

Patins a 6è

Aquest tercer trimestre els alumnes de 6è han treballat activitats amb patins a les classes d’educació física, l’objectiu era que aprenguessin i perfeccionessin habilitats relacionades amb el lliscament, hem fet una mica de tot: exercicis de tècnica, jocs i exercicis de sempre a les classes… Llegeix més»

ELS MOSSOS

Els alumnes de 6è hem gaudit de la visita del mossos i hem aprés la importància de fer les coses be i a més a més hem aprés que significa la influència del grup d’amics que a vegades és bona però a vegades pot ser… Llegeix més»

LLEGIM O NO LLEGIM

Els alumnes de 6è hem participat en la mostra de teatre que es duu a terme a Solivella. Va ser una experiència inoblidable i molt enriquidora.
A més a més els nens de Solivella ens van fer de guies pel poble i ens va agradar molt

Xerrada sobre els trens a 2n de primària.

El dijous 4 de maig ens va venir a fer una xerrada sobre els trens l’avi de la Paula (de 2n-C) acompanyat per la seva filla. Ens va explicar el funcionament dels diferents trens que podem trobar a Catalunya i a la resta d’Espanya i ens va explicar la seva experiència professional com a cap ferroviari de l’empresa de Remfe.… Llegeix més»