Departament d'Ensenyament

Qui hi ha?

8 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Benvinguts i benvingudes a la Intranet de Les Escoles de Gurb

AMPA: Documents pressupostos AMPA

Enviada per admin el 20/Oct/2014 - 07:17

Benvolgudes famílies:

Podeu consultar a Documents a les famílies, AMPA, el cronograma de pagament, la liquidació pressupostos AMPA i Menjador curs 2013-2014 i els pressupostos AMPA i Menjador curs 2014-2015.

Atentament

L'AMPA

Colònies a Palamós 2014

Enviada per admin el 15/Oct/2014 - 22:06

1r dia

2n dia

Benvolguts pares,

Ja us podeu descarregar la carta explicativa del Programa Cooperatiu de Reutilització de Llibres de Text i Material Didàctic Complementari, a Documents per a les famílies, E.Infantil,

Les famílies interessades en formar-ne part, cal que signeu el document adjunt i us comprometeu a allò especificat en el mateix.

Us animem a participar-hi ja que un dels objectius és que tingui caràcter universal, és a dir, que en participi tot l’alumnat.

L’Equip Directiu.

Gurb, octubre 2014.

Informacions: PROGRAMACIÓ GENERAL ANUAL DE CENTRE 2014-2015

Enviada per admin el 14/Oct/2014 - 14:07

Ja  podeu consultar la Programació General de Centre 2014-15 a Documents per a les famílies, Consell Escolar.

Informacions: INFORMACIONS VÀRIES

Enviada per admin el 13/Oct/2014 - 08:54

NATACIÓ

Us comuniquem que des d’avui 13 d’octubre ja es pot anar a natació amb normalitat.

ASSEMBLEA GENERAL DE PARES I MARES

Us recordem que avui dilluns 13 d’octubre a les 20:30 hi ha l’assemblea general de pares i mares al gimnàs de l’escola, amb el següent ordre del dia:

o Benvinguda al nou curs escolar 14-15

o Pla General Anual del Centre

o Aspectes rellevants per aquest curs

o AMPA

o Xerrada dels Mossos d’Esquadra: Internet segura per a mares, pares i docents.

Seguidament hi haurà us refrigeri ofert per l’AMPA de l’escola.

Us hi esperem !!

l'Equip directiu

Informacions: Avís urgent natació

Enviada per admin el 08/Oct/2014 - 08:05

Benvolguts pares,

Us comuniquem que a partir del dimecres dia 8 d’octubre fins divendres dia 10, no es pot fer natació al Pati per problemes amb la coberta de la piscina.

Properament us comunicarem a partir de quin dia es pot continuar amb la natació.

L’equip directiu

Colònies a Palamós

Enviada per admin el 06/Oct/2014 - 08:20

Benvolguts pares,

Us informem que els dies 15, 16 i 17 d’octubre de 2014, els nens i nenes de segon anirem de colònies al Mas Gorgoll, a Palamós.

Us podeu descarregar l’autorització a Documents per a les famílies, C.Inicial a retornar abans del 8 d’octubre.

Atentament,

Les mestres de segon.

En total s’han recollit 8.660 kg de taps

Vic, dimecres 1 d’octubre de 2014 – El mes de maig de 2013 l’Associació Sant Tomàs va iniciar una campanya de recollida de taps per una llitera de dutxa per al Centre Riudeperes, servei d’acolliment residencial i diürn de l’entitat.

La campanya, que ha durat un any i 4 mesos, ha comptat amb el suport de les escoles de Vic i algunes de la comarca, tots els centres cívics de la capital Osonenca, la Universitat de Vic, l’Hospital General, diversos establiments, institucions i, totes les persones anònimes que periòdicament han dipositat els taps als punts de recollida establerts.

En total s’han recollit 8.660 kg, que juntament amb donatius econòmics de particulars han fet possible la compra d’aquesta llitera, necessària per poder realitzar la higiene personal de les persones sense mobilitat, amb el màxim de facilitats i sense l’inconvenient que pot tenir fer-ho en una cadira de rodes.

La campanya, es va proposar a l’entitat arrel de la finalització d’una campanya que s’havia iniciat a nivell particular, també a la comarca d’Osona. Sant Tomàs, va valorar quines eren les necessitats del moment, considerant finalment la llitera de dutxa com a objectiu a assolir amb la recollida de taps.

Ara que ja hem complert l’objectiu: ja tenim la llitera de dutxa, Sant Tomàs vol donar l’oportunitat a altres entitats similars a ella perquè també els permeti tenir, una font de finançament per als seus projectes amb la recollida dels taps.

Finalment, Sant Tomàs i concretament el centre Riudeperes volen agrair a tothom el seu esforç en la recollida de taps.

Informacions: CIRCULAR REUNIONS DE CURS

Enviada per admin el 29/Set/2014 - 10:43

Benvolguts pares i mares,

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos de les reunions de classe que tindran lloc properament. El calendari previst de reunions és el següent:

- DIMECRES 1 D’OCTUBRE: Reunió de 4t. A les 16:15h de la tarda.

- DILLUNS 6 D’OCTUBRE: Reunió de 6è. A les 16:15h de la tarda.

- DIJOUS 9 D’OCTUBRE: Reunió de 2n. A les 16:15h de la tarda.

- DIMECRES 15 D’OCTUBRE: Reunió de 5è. A les 16:15h de la tarda.

- DIJOUS 16 D’OCTUBRE: Reunió de 1r. A les 16:15h de la tarda.

- DILLUNS 20 D’OCTUBRE: Reunió de P4. A les 16:15h de la tarda.

- DIMECRES 22 D’OCTUBRE: Reunió de 3r. A les 16:15h de la tarda.

- DIJOUS 23 D’OCTUBRE: Reunió de P3. A les 16:15h de la tarda.

- DIMECRES 29 D’OCTUBRE: Reunió de P5. A les 16:15h de la tarda.

Mentre es realitzen les reunions de classe, hi haurà servei de vigilància per aquells alumnes que les famílies estiguin assistint a la reunió de classe.

L’ ASSEMBLEA GENERAL aquest curs es durà a terme el proper DILLUNS 13 D’OCTUBRE a les 20:30h.

Al finalitzar la reunió informativa de l’escola, seguidament hi haurà una xerrada dels mossos d’esquadra amb el tema “Internet segura per a mares, pares i docents”.

Es prega puntualitat en totes les reunions per tal de poder vetllar pel bon funcionament.

Esperem la vostra assistència.

Atentament,

L’equip directiu

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Octubre 2014 Mes següent