ENGLISH DAY IN ST. VICENÇ

This year, the students at 5 th year participate in the activity “English Day”. In this activity, there are lots of other schools in Sant Vicenç dels Horts.

We have designed a “logo” for this special activity, and these are the results.

XERRADA: “Reptes i habilitats per negociar en família”

Adreçat a pares i mares amb fills i filles de 4t,5è i 6è de Primària. Treballem dinàmiques de convivència familiar positiva i estils de negociació familiar al voltant de qüestions importants per a les famílies: estudis,lleure,gestió, del temps,consum de TV,Internet,mòbil, imatge  personal, alimentació, compres, tasques domèstiques.

MOLTES GRÀCIES PER LA PARTICIPACIÓ!

Un any més quan arriba la tardor les families i els alumnes participen en el concurs de Halloween. Aquest curs calia presentar un Bat of Ghost!

Moltes gràcies per la participació i a la col·laboració de les mares voluntàries que han ajudat en l’organització. Tots els treballs són fantàstics, families i alumnes han fet molt bona feina.

PARAULES PER LA PAU

Els alumnes i les mestres de l’escola hem expressat paraules per la Pau. Defensem una escola plural,democràtica,critica amb el moment que vivim.Defensem el diàleg com la solució al conflicte, defensem la llibertat d’expressió i els drets humans. Som els ciutadans del futur i volem viure en Pau!

NO TENIM POR!

PER LA PAU, LA LLIBERTAT, EL RESPECTE I LA CONVIVÈNCIA. TOTS SOM NOSALTRES (Teresa Losada)

Especial “Junts contra la por” Infok