Cantània 2018

“El passat dimarts 5 de juny els nens i nenes de 6èA i 6èB van anar a l’Auditori de Barcelona per fer el concert de la Cantània d’enguany “Partícules”. Es tracta d’una activitat que hem estat preparant a la classe de música des del mes… Llegeix més»

Us donem les gràcies!

Des de l’escola volem agrair la bona predisposició d’algunes empreses, membres de l’APA i famílies que han donat veus per tal d’aconseguir dotacions d’ordinadors per a la nostra escola. De moment, ja tenim dues donacions. En nom de l’escola i dels alumnes donem les gràcies.… Llegeix més»

Taula d’Emergència Docent

Us comuniquem que 32 membres del claustre de la nostra escola ens adherim al manifest de la Taula d’Emergència Docent, formada inicialment per diferents organitzacions socials i sindicals del sector de l’ensenyament. La següent Declaració Unitària ha estat redactada conjuntament per les organitzacions sotasignades, a… Llegeix més»

Exàmens de CAMBRIDGE

Ahir dimecres 25 d’abril, alguns candidats de 5è i 6è de Primària van desplaçar-se a l’escola Sa Forcanera de Blanes per tal de realitzar unes proves d’anglès de Cambridge amb l’objectiu de potenciar l’aprenentatge d’aquesta llengua i alhora poder aconseguir el certificat pertinent del seu… Llegeix més»

Cim-i-tomba

Avui dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, hem estat explicant contes a tots els alumnes de l’escola. Tots han pogut gaudir de la lectura amb català i amb anglès. La lectura els ajuda a créixer i tenen l’oportunitat de disfrutar amb diferents sensacions i sentiments.
Convertim… Llegeix més»

Jornades Esportives

La setmana del 9 al 13 d’abril, es va celebrar la setmana de l’esport. Durant aquella setmana, es van realitzar activitats entorn l’esport i la bona alimentació: bicicletada, gimncana, activitats d’aula, multi-esports…
Us deixem unes quantes imatges de com ens ho vam passar de bé aquella… Llegeix més»

Xerrada Àngel Mullera

El passat dimarts 10 i dimecres 11 d’abril, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van assistir a una xerrada sobre esport a càrrec d’Àngel Mullera (atleta). Aquest, els va explicar coses sobre la seva carrera professional, carreres on havia participat i va respondre… Llegeix més»

3a cursa escolar

El passat dissabte dia 7 d’abril es va dur a terme la tercera cursa escolar a càrrec dels alumnes de 6è de l’Ignasi Melé i Farré, juntament amb el mestre d’educació física, tutores i d’altres voluntaris (pares i mares). Hi podien participar els nens i… Llegeix més»

Carnaval Carnaval!

Aquí podeu veure algunes de les fotos de la Rua que van fer els alumnes pels carrers de Tossa. Les podeu descarregar des dels enllaços que us han enviat els tutors/es.

Arrossada escolar

El passat diumenge dia 4 de març, va tenir lloc l’arrossada escolar al pati de l’escola Ignasi Melé i Farré a càrrec de l’AMPA, l’Ajuntament i l’ecola. Els diners recaptats es destinaran a material de pedagogia activa. Va ser un tot un èxit!

DENIP / DIA DE LA PAU

El passat dimarts 30 de gener, vam celebrar el dia de la Pau tot cantant la cançó: Obriu les portes de “Txarango” i a la tarda els nostres alumnes van participar en una sèrie de jocs cooperatius amb nens i nenes d’altres cursos. Entre aquests… Llegeix més»

La Castanyada

El passat dimarts 31 d’octubre, a la nostra escola es va celebrar, com cada any, la Castanyada. Cap a un quart de quatre de la tarda, tots els nens i nenes de l’escola van anar baixant a la pista per cantar un seguit de cançons… Llegeix més»

Let’s play with Bee-bots

El CRP Selva II, posa a la disposició dels Mestres un seguit de materials de diferents tipologies (jocs, audiovisuals, equipament TAC…) per tal de que es pugui fer servir a les aules a través d’un servei de préstec. És així com actualment tenim les Bee-bots en… Llegeix més»

Lot de tauletes

Des de l’escola agraïm a l’Ajuntament la dotació econòmica destinada a la millora de la competència TAC i que ha estat invertida en un lot de 14 tauletes Energy Tablet PRO3 amb les seves pertinents fundes. De ben segur, que els alumnes en gaudiran i… Llegeix més»

Ja és a la final!

El passat dissabte 25 d’abril, es va celebrar la Gran Final Absoluta del concurs d’anglès THE FONIX. En Ze Liu, alumne de 5è B, va quedar primer de la seva categoria. Així doncs, va haver d’anar a Barcelona a concursar a la final.
Esperem que tinguis… Llegeix més»

Jornades Esportives

La setmana del 3 al 7 d’abril, es va dur a terme a la nostra escola la Jornada Esportiva amb activitats com xerrades de Salut o a càrrec de diferents esportistes Catalans, roda d’esports al Pavelló (handbol, futbol i bàsquet), gimncana saludable i per finalitzar…1h… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi