PER VISUALITZAR LES FOTOS DE L’ESCOLA PODEU ACCEDIR:

Amb el correu i contrasenya facilitat

Seguiu-nos!

______________________________________________________________________________________________________________________

ACTUALITAT

ELS NOSTRES ARTICLES

Concurs d’oratòria de la Selva I i II

XVII Edició del concurs d’Oratòria en llengua anglesa de la comarca de la Selva (CRP Selva I i CRP Selva II)
La Fundació Privada Catalana per a l’Ensenyament de l’Idioma Anglès i l’Educació en Anglès, i el Fons Joan Riera Gubau, convoquen el Concurs d’Oratòria en… Llegeix més»

Un recorregut per Tossa amb perspectiva de gènere

L’alumnat de 5è i 6è de l’escola han fet una visita guiada per la Vila Vella de Tossa per conèixer personatges de llegendes i del passat del municipi. Mireu quin reportatge tant interessant han fet des de l’ajuntament.

Setmana de l’esport i la salut

Com cada any a l’escola celebrem la setmana de l’esport i la salut organitzant diferents activitats per tots els cursos. Aquest any és aquesta setmana del 27 al 31 de març.

Us deixem tota la informació necessària.

Celebrem el DENIP!

Avui, dilluns 30 de gener, hem celebrat el DENIP (dia escolar de la no violència i la pau) a la nostra escola. Hem realitzat les activitats següents:

-Cantada al pati de la cançó Mirall de Pau de David Melgar i Gibert d’Artze.
-Mural fet a primària i a infantil.
-Diverses activitats a la tarda.

Podreu visualitzar el vídeo i les demés fotografies en el Google Fotos amb l’usuari i la contrasenya que us vam compartir.

CANTADES DE NADAL

Hola famílies, ja teniu a la vostre disposició els vídeos de les cantades de Nadal que us vam fer arribar a través de l’APP.

Properament: la Cantada de Nadales!

En aquest apartat hi trobareu informació referent a les Cantades de Nadales que es duran a terme el proper dimarts 20 de desembre de les 15h a les 16:30h a l’espai polivalent de l’institut.

L’ordre de la cantada serà el següent: 6è – I3 – 5è – I4 – 4t – I5 – 3r – 1r – 2n.

Esperem la vostra assistència i desitgem que us agradin!

La Castanyada a l’escola

El passat divendres 29 d’octubre els nens i nenes de l’escola van celebrar la Castanyada. Pel matí, els alumnes de P5, 3r i 6è van fer panellets i a la tarda tots i totes vam ballar la dansa i vam menjar castanyes.

Podeu veure-ho també al… Llegeix més»