Material escolar E Infantil

Material d’Educació Infantil

Cal que la roba que portin els nens/es sigui còmode: ni peto, ni tirants, ni cinturons, ni roba que no es puguin treure sols. El millor són pantalons amb gomes, xandalls…per afavorir l’autonomia del nen/a.

• Els dies de psicomotricitat cal anar amb xandall i calçat esportiu de velcro, que són més fàcils de posar i treure. • És necessari portar uns mitjons antilliscants, per fer la psicomotricitat al gimnàs.

• Cal que tots els nens/es portin bata. La bata anirà cordada al davant, amb botons grossos. El nom del nen/a anirà cosit o escrit al davant de la bata. També hi posareu una beta d’uns 20cm. per poder-la penjar. Els nens/es que es quedin a dinar a l’escola hauran de portar una bata exclusivament pel menjador. Els divendres s’emportaran la bata a casa per poder-la rentar.

• Els abrics, jaquetes… també hauran de dur la beta per poder-los penjar. Tot ha d’anar marcat amb el nom.

• Els nens/es portaran una bosseta de roba on hi haurà un tovalló de roba i l’esmorzar guardats en una carmanyola.

• Cal que cada nen/a porti una capsa de mocadors de paper i una de tovalloletes humides

• També s’haurà de portar una muda complerta de roba (samarreta, calçat, pantalons, calcetes o calçotets, mitjons, jersei i una tovallola de lavabo) dins d’una caixa, per si fos necessari canviar-lo. Tant la caixa com la roba han d’anar marcades amb el nom.

• Cal portar una foto de família lúdica. Tot aquest material cal dur-lo el primer dia d’escola.