Curs 2016/2017

Compartint el que fem a l’escola.

Extraescolar creació artística

Des de l’extraescolar de Creació artística que gestiona Blanc de Guix a la nostra escola, ens han fet arribar aquest vídeo sobre “el circ màgic de l’art”. Moltes gràcies a tots/totes els que hi heu participat.

Beques llibres i menjador 2017/2018

Des de l’Ajuntament del Masnou ens han fet arribar la convocatòra de beques de menjador i llibres de text per al curs 2017/2018.
Us posem en el vostre coneixement que el proper dia 6 de juny i fins el dia 16 s’obre el període de sol·licituds de… Llegeix més»

Núm. desempat preinscripió 2017/2018

Aquest matí ha tingut lloc el sorteig per a obtenir el número de desempat per a la preinscripció escolar del curs 2017-2018 als ensenyaments d’educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria. El número aleatori de desempat és el 70.923, i s’ha… Llegeix més»

DIADA DE SANT JORDI 2017

Avui hem celebrat la XXV diada de llibre a l’escola. Us deixem algunes fotografies de la celebració d’aquest any i aprofitem per agrair la vostra col·laboració.

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotografies.

Colònies 2017: primer dia

L’alumnat de P5, 2n i 4t han arribat molt il·lusionats a la casa de colònies i han gaudit d’un dia d’activitats a l’aire lliure (tir amb arc i tirolina) i d’altres activitats relacionades amb l’eix temàtic del sistema solar.

Han penjat fotos d’avui als blocs de cada cicle.

2017-04-05-PHOTO-00000047

PREINSCRIPCIÓ 2017/2018

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 20 de març de 2017
  • Presentació de la sol·licitud al centre: del 23 de març al 4 d’abril de 2017
  • Presentació de la documentació al centre: fins al 7 d’abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 24 d’abril de 2017
  • Termini per presentar reclamacions, si cal, a la puntuació… Llegeix més»

Vídeo del concert de Nadal

Ja tenim a punt el vídeo de Nadal! Volem agrair la col·laboració a la Marta Pahissa i al David Urbiola, (mare i pare del Jan i la Maria) i també al Joan Thelorious (grafista il·lustrador). Ha quedat un vídeo fantàstic!!!!

Moltes felicitats a tots els nens i nenes! Sou tots uns artistes!!

Concert de Nadal

El proper dijous 22 de desembre celebren el concert de Nadal amb la temàtica “Rock and swing Nadalenc”.
El concert es farà a l’església de Sant Pere a les 10h.
Us hi esperem!!

Candidatures consell escolar

Us informem que acabat el termini de presentació de candidatures per a la renovació del consell escolar de centre, us comuniquem que les candidatures presentades són:

• Sandra Daunis Bayés (mare de P4 i 3r).
  • Silvia Lorente Panzano (mare de 1r).
  • Rosa Naudí Comella (mare de P3).
  • Rosa Rivera Cid (mare de P4 i 3r).
  • Óscar Sánchez Soriano ( pare de 1r i 4t).

El proper dijous 1 de desembre de 9 a 9.15h, de 12.30 a 12.45h, de 15 a 15.30h i de 16:30 a 17h, es celebraran les eleccions a la biblioteca de l’escola, és molt important la vostra participació.