Curs 2016/2017

Compartint el que fem a l’escola.

Núm. desempat preinscripió 2017/2018

Aquest matí ha tingut lloc el sorteig per a obtenir el número de desempat per a la preinscripció escolar del curs 2017-2018 als ensenyaments d’educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria. El número aleatori de desempat és el 70.923, i s’ha… Llegeix més»

DIADA DE SANT JORDI 2017

Avui hem celebrat la XXV diada de llibre a l’escola. Us deixem algunes fotografies de la celebració d’aquest any i aprofitem per agrair la vostra col·laboració.

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotografies.

Colònies 2017: primer dia

L’alumnat de P5, 2n i 4t han arribat molt il·lusionats a la casa de colònies i han gaudit d’un dia d’activitats a l’aire lliure (tir amb arc i tirolina) i d’altres activitats relacionades amb l’eix temàtic del sistema solar.

Han penjat fotos d’avui als blocs de cada cicle.

2017-04-05-PHOTO-00000047

PREINSCRIPCIÓ 2017/2018

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 20 de març de 2017
  • Presentació de la sol·licitud al centre: del 23 de març al 4 d’abril de 2017
  • Presentació de la documentació al centre: fins al 7 d’abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 24 d’abril de 2017
  • Termini per presentar reclamacions, si cal, a la puntuació… Llegeix més»

Vídeo del concert de Nadal

Ja tenim a punt el vídeo de Nadal! Volem agrair la col·laboració a la Marta Pahissa i al David Urbiola, (mare i pare del Jan i la Maria) i també al Joan Thelorious (grafista il·lustrador). Ha quedat un vídeo fantàstic!!!!

Moltes felicitats a tots els nens i nenes! Sou tots uns artistes!!

Concert de Nadal

El proper dijous 22 de desembre celebren el concert de Nadal amb la temàtica “Rock and swing Nadalenc”.
El concert es farà a l’església de Sant Pere a les 10h.
Us hi esperem!!

Candidatures consell escolar

Us informem que acabat el termini de presentació de candidatures per a la renovació del consell escolar de centre, us comuniquem que les candidatures presentades són:

• Sandra Daunis Bayés (mare de P4 i 3r).
  • Silvia Lorente Panzano (mare de 1r).
  • Rosa Naudí Comella (mare de P3).
  • Rosa Rivera Cid (mare de P4 i 3r).
  • Óscar Sánchez Soriano ( pare de 1r i 4t).

El proper dijous 1 de desembre de 9 a 9.15h, de 12.30 a 12.45h, de 15 a 15.30h i de 16:30 a 17h, es celebraran les eleccions a la biblioteca de l’escola, és molt important la vostra participació.

Eleccions al consell escolar

Benvolgudes famílies,
us recordem que està obert el període de presentació de candidatures per al consell escolar, sector mares i pares, fins el 18 de novembre.
Animeu-vos a conèixer l’escola dels vostres filles/s participant i donant la vostra opinió en el major òrgan de govern del centre.
Gràcies… Llegeix més»

Reunions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,

cliqueu aquí per veure el calendari de reunions d’inici de curs. Per al bon funcionament de la reunió us demanen que hi assistiu sense els vostres fills/filles. L’AMPA oferirà servei d’acollida en cas que la família ho necessiti. Aquelles famílies que feu ús del servei contacteu prèviament amb l’AMPA per a poder fer una previsió.

Atentament,

Escola Ferrer i Guàrdia