Bibliopunt

El Bibliopunt és un servei de la bct xarxa, Biblioteca Pública de Terrassa, que acosta la lectura a la població del barri de Can Parellada. Es dirigeix a tothom i és una extensió dels serveis de biblioteca i s’hi podrà dur a terme reserves de documents, consulta del catàleg i fer-se el carnet.
El bibliopunt oferirà i coordinarà activitats de dinamització i promoció de la lectura que es programarà conjuntament amb les entitats, escoles, instituts i associacions del barri.

HORARI

El trobareu els dimarts i els dimecres al carrer Amèrica 17:

• A partir del dimarts dia 18 d’octubre de 2022, donarà servei a les dependències de l’Esplai Can Parellada, al carrer Amèrica 17.
  • Els dimarts i dimecres de 16:30 a 19:00 h.
  • Tancat els dies festius, Setmana Santa, juliol i agost, festes de Nadal i festes escolars.

SERVEIS

· Préstec. Servei de préstec dels materials que hi hagi en aquell moment a la biblioteca mòbil.
· Reserves. Possibilitat de demanar llibres i materials que es troben a les biblioteques de la bct xarxa.bibliopunt
· Retorns. Els documents prestats cal retornar-los al mateix bibliopunt.
· Informació. Del servei de biblioteca pública de la ciutat.
· Sol·licitud del carnet de biblioteca.
· Lectura de revistes i premsa.

Clicant aquí podreu veure les fotos de la festa del 1r Aniversari del Bibliopunt.