AGENTS VERDS (5è)

L’alumnat de 5è aquest curs són els i les agents verds de l’escola.
Ser agents verds consisteix a dur un registre del consum de fruita que es fa a l’escola. Cada mes els nens i nenes de l’escola porten fruita de casa per esmorzar. Cada classe… Llegeix més»

COSMOCAIXA (I4)

El passat dimecres 3 d’abril, la classe dels gats i les gates (I4) vam marxar d’excursió al Museu de la Ciència CosmoCaixa, a Barcelona.
En quant vam arribar allà, de seguida ens van rebre per fer una activitat al Planetari Bombolla. Abans de començar, vam simular… Llegeix més»

FESTA DE PRIMAVERA

Benvolgudes famílies,
Com és tradició a la nostra escola, divendres 22 de març, vam acomiadar el segon trimestre amb una jornada ben dolça i divertida.
Al matí, vam fer mones amb pa de pessic, crema de cacau i plomes ben acolorides. L’alumnat més petit de l’escola acompanyat… Llegeix més»

LA LLUNA ÉS SEMPRE RODONA? (I4)

La classe dels gats i les gates estem investigant la Lluna. Un dels dubtes que ha sorgit a la classe té relació amb la forma de la Lluna: La Lluna és sempre rodona? En un inici, alguns infants creien que és sempre rodona, altres que no sempre és… Llegeix més»