Escola verda

arbre

Formem part de la xarxa d’Escoles Verdes i duem a terme activitats relacionades amb  el tema d’educació ambiental, com sensibilització amb temes de reciclatge, consum responsable, reutilització, ecologia, estalvi energètic,  etc.

Aquest curs continuem dins del Projecte del Consell Comarcal del Segrià: “Reduir, Reciclar i Reutilitzar et fa gran!!!”.

Creiem que la col·laboració de famílies en la sensibilització en aquest aspecte, és molt important en la formació dels nostre alumnat en  relació a l’educació ambiental.

Tots els nens i nenes de l’escola porten una tovalloleta de roba per eixugar-se les mans, per tal d’estalviar paper de mans d’un sol ús.

Esperem que les famílies continueu col·laborant amb l’escola  i utilitzeu embolcalls no contaminants: carmanyola, paper de cuina…  i evitem el paper d’alumini i els brics. També recomanem que els esmorzars siguin el més saludables possible, evitant la  “ rebosteria industrial ”   ja que està demostrat que no és  gens beneficiós per la salut.

Continuem tenint el dimecres com el dia de la fruita, per tant aquest dia tots els nens/es de l’escola esmorzaran una peça de fruita.

L’escola participa en el “programa de consum de fruites i verdures” promogut des del Departament d’Agricultura i Medi Ambient. Per tant periòdicament rebrem fruita que es distribuirà entre l’alumnat de primària a les hores d’esmorzar.

Com ja sabeu també tenim el nostre hort escolar i des del programa d’educació ambiental es dissenyen  activitats i es vetlla pel seu funcionament i la seva conservació. En aquesta tasca col·labora habitualment l’Ajuntament i comptem amb la participació d’una colla de padrins del poble que ens assessoren amb la seva inestimable experiència.