La neu

El Cicle Inicial va anar a Setcases el dimarts 13 de febrer per tocar la neu!

Premiats a la First Lego League!!!

Dissabte l’equip All Stars Veïnat, en representació de l’escola va participar al campionat de la First Lego League que es va celebrar a Girona. Vam obtenir un diploma de participació i el Premi als Valors Lego League!
Felicitats a tots!!!            … Llegeix més»

First Lego League

Ja estem a punt per participar per primer cop a la First Lego League!
Clica al logo per veure’n un video!

Nadal al casal de mares – Parlem

Les mares del taller de conversa en català han fet aquest bonic arbre de Nadal per col·laborar en la decoració de l’escola.
Gràcies a la Salima,Saloua, Najat, Karen, Fatima, Hakima, Nawal i Fatna!

Fem panellets

Per la Castanyada, els nens i nenes de primer i segon vam fer panellets! Vam utilitzar galetes (que vam esmicolar) amb mantega I els vam arrebossar de cacau i coco. BONÍSSIMS!

Anem a la Ludoteca

Fa poc els nens i nenes de primer vam anar a passar la tarda a la ludoteca. Allà ens van ensenyar alguns dels jocs de taula que tenien, i ens hi van deixar jugar. Ens ho vam passar d’allò més bé! Quants jocs i que… Llegeix més»

La condensació

Experiment fet amb una garrafa per veure la condensació de l’aigua

Fem un pop gegant de paper

En relació amb el projecte d’escola sobre l’aigua (mar i oceans), els nens i nenes de C.I. hem estat fent un pop gegant per l’entrada de l’escola! Si mireu les fotos veureu com el vam pintar!