Fem un pop gegant de paper

En relació amb el projecte d’escola sobre l’aigua (mar i oceans), els nens i nenes de C.I. hem estat fent un pop gegant per l’entrada de l’escola! Si mireu les fotos veureu com el vam pintar!

Descobrim les qualitats de l’aigua

Per descobrir algunes de les qualitats de l’aigua, ho hem fet comparant-la amb un altre líquid. Vam desgranar magranes i els vam exprimir per fer-ne suc. Teníem un got de suc de magrana que ajudava a contrasta-lo amb aigua.
En aquest punt, es van haver… Llegeix més»

Pintem amb gel

Vam barrejar aigua líquida amb pintura de colors i les vam posar al congelador! L’endemà, sorpresa!

Adaptació de P-3

Ja hem començat l’escola i, com sempre, durant aquests primers dies, els alumnes de P.3 hem estat fent l’adaptació.… Llegeix més»

Recull de fotos de 3r A

Fotos que hem anat fent durant el curs:

• Vam decorar l’escultura “Al·legoria imparable”.
  • Vam fer dues sortides pel centre de Girona per veure i aprendre com es fan els vitralls i per conèixer les llegendes de Girona!
  • Hem fet una sortida per Salt intentant-nos orientar amb el mapa.
  • Van venir… Llegeix més»

Titelles 3rA

Els nens i nenes de la classe de 3r A durant el tercer trimestre han creat una obra de titelles feta absolutmanet tota per ells: les titelles, el guió i els decorats.
Les titelles les van fer de paper maixé pel cap i teles pel cos.
Després… Llegeix més»

Salt English Morning

La classe de 3r va participar al Salt English Morning que vam celebrar el dia 10 de maig al teatre de Salt.

Mireu quina gran actuació! La cançó que van cantar es titula Under the sea.

submarine