Ramets

Avui hem preparat els ramets que repartirem la nit de la festa de les trementinaires.

#gallery-1 {
#gallery-1 .gallery-item {
#gallery-1 img {
#gallery-1 .gallery-caption {

Llegeix més»

SORTIM A FORA

Aprofitem aquestes dies de primavera per gaudir de la intensitat dels verds, dels primers brots dels arbres, descobrir i investigar les restes que han quedat cobertes amb el mantell blanc de l’hivern i per acabar córrer per entre mig les altes herbes dels prats. Els… Llegeix més»

TALLER AMB LA SORELLONA

Amb la Núria hem dibuixat el parc natural del Cadi-Moixeró i hem recordat amb jocs allò que podem fer , el que podem fer segons com, i el que no podem fer.

#gallery-5 {
#gallery-5 .gallery-item {
#gallery-5 img {
#gallery-5… Llegeix més»

TARDA D’ART

Sortir fora, poder mirar, imaginar i crear.
La perspectiva avui, des del jardí: un poble, un camí, un arbre i una muntanya.
Volem copsar amb el llapis la realitat que han vist els nostres ulls. Transformem allò que veiem, incorporem d’altres elements, canviem colors i això ens … Llegeix més»

Un dimecres a la Seu

Baixar a la Seu, vol dir aixecar-nos d’hora, veure la sortida del sol en algun punt del camí, i tenir l’oportunitat de fer i veure coses que a Tuixent no tenim.
Comencem al matí amb una sessió de IOGA, un temps per situar-nos d’estar tots junt… Llegeix més»

Ocells a la biblioteca

Aquest dimecres hem anat a la biblioteca,  unes petjades d’ocell ens conviden a entrar i …
Molts ocells estan ja esperant la nostra visita, el pardal, el blauet, l’astoret, l’oreneta, el gall fer, el picot i , i ……ocells de dia, de nit, petits i grans, … Llegeix més»

Cap a l’Alt Berguedà

Ja a punt per marxar, un petit  comiat als que avui se’n van cap al Camp d’aprenentatge.
3 dies compartits amb els nens i nenes de la ZER.

#gallery-14 {
#gallery-14 .gallery-item {
#gallery-14 img {
#gallery-14 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode()… Llegeix més»

MURAL COL.LECTIU

Un llençol en blanc. Al mig un punt de colors.

#gallery-19 {
#gallery-19 .gallery-item {
width: 100%;
#gallery-19 img {
#gallery-19 .gallery-caption {
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

La música comença a sonar i els pinzells inicien una dansa, un ball. Uns… Llegeix més»

IOGA

Sembla que ara si : la primavera ja ha arribat. I després de la nevada de dimecres passat, aquest dimecres reprenem la Piscina i alguna altra proposta a la Seu:  Ioga .
Ens endinsem al món de la relaxació amb moviments suaus, estiraments , imaginació i… Llegeix més»

Camí dels Planells

Acomiadem el trimestre amb una sortida.

#gallery-26 {
#gallery-26 .gallery-item {
width: 50%;
#gallery-26 img {
#gallery-26 .gallery-caption {
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

La primavera sembla que no acaba de treure el nas. I les obagues encara guarden un bon… Llegeix més»

Pintura i espuma

Provar textures diferents, contrastos i colors.
Avui hem experimentat amb espuma d’afaitar i pintura. Hem descobert que és molt suau i fa molt bona olor. L’hem posat en una safata i quan hem tirat la pintura pensàvem que s’enfonsaria. La nostra sorpresa és que s’ha quedat… Llegeix més»

ESCOLA TANCADA

L’Hivern (MIquel Martí i Pol)

L’hivern no és trist:
És una mica malenconiós,
d’una malenconia blanca i molt íntima.

L’hivern és el silenci,
és el poble en silenci,
és el silenci de les cases
i el de les cambres
i el de la gent que mira, rera els vidres,
com la neu unifica els… Llegeix més»

ENGINY I ESTRATÈGIA

“Jugant generem espais d’autoconeixement, de regulació i de compartir. Fem que el joc, facilitador d’aprenentatges significatius i desenvolupament social, ens acompanyi tota la vida. Creem espais de joc compartit i distès, moments per mirar-nos als ulls i riure plegats. Juguem, ens ho passem bé i… Llegeix més»

LA GRAN NEVADA

Un dilluns blanc i amb un bon gruix de neu. La porta de l’escola es resistia amb el pes de la neu que hi havia al pati, sort del Santi.
I després poc a poc aixecant cames per obrir camí fins a poder entrar.

#gallery-37 {
#gallery-37… Llegeix més»

UN GRAN CASTELL DE NEU

Els dies de neu, són especials i mai deixen de sorprendre’ns. Tenim el privilegi de contemplar com els petits borrallons van baixant lentament i suaument es van dipositant uns sobre els altres fins que un gran mantell cobreix el pati, els camps, tot el que… Llegeix més»

FESTA DE NADAL

Últim dia. I per acomiadar-nos hem fet una festa al Centre cívic.
A l’arribar a l’escola ens hem posat a preparar la xocolata.
Un cop esmorçats, ens hem posat a punt per fer:
” EL BARRET DE CASCAVELLS”

#gallery-46 {
#gallery-46 .gallery-item {