UNS CONVIDATS ESPECIALS

Hem convidat a passar el matí  als nens que el curs vinent ja entraran a l’escola.
Hem fet d’amfitrions, els hi hem ensenyat totes les coses que tenim  i també hem fet psico.
Ens sembla que els hi agrada molt aquesta escola

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top:… Llegeix més»

UNES BONES ESQUIADES

Aquest any la neu ha arribat puntualment, i amb el fred i les nevades que va fent , podrem fer totes les sessions i unes bones esquiades .
L’ARP està cobert d’un impressionant mantell blanc i amb una neu tan bona que podem disfrutar molt de… Llegeix més»

UNA GRAN NEVADA

Bonic el mantell que aquest matí ha cobert tot el poble.
Fins i tot feia mandra de trepitjar el carrer.
La neu ha cobert prats i carrers i el silenci només era destorbat pel tepitg de les sabates.
La porta del patí es resistia amb el… Llegeix més»

PESSIGOLLES

Que ens espera avui a la biblioteca?
Sabem que hi ha una exposició de llibres amb el títol de PESSIGOLLES?
-Serà que els llibres ens faran pessigolles?
– Potser algú ens farà pessigolles abans d’entrar a la biblioteca?
El que tenim clar és que quan pensem amb PESSIGOLLES ens… Llegeix més»

OMBRES I LLUMS

Aquesta setmana hem obert un nou ambient a l’escola: OMBRES I LLUM.
Quan es connecta l’interruptor del retroprojector i de la taula de llum, l’ambient pren una altra dimensió: DE LA FOSCOR A LA PENOMBRA I EL COLOR.
Ens endinsem a un món màgic ple de COLORS,… Llegeix més»

AMBIENTS A MONTFERRER

Amb aquesta sessió acabem les nostres visites a les escoles de la ZER i les sessions de piscina d’aquest trimestre.
A l’escola Rosa Campà de Montferrer hem fet AMBIENTS.
En el grup de petits hem fet ambient d’art, construcció i experimentació. Alguns també hem volgut participar… Llegeix més»

RECONEGUENT EL NOSTRE PAISATGE

Dilluns vam repetir l’itinerari cap als Planells. Vam arribar fins l’antic molí de ciment.
Vam fer aquest itinerari a començament de maig i algunes plantes encara no havien florit. Vam veure les flors de la sàlvia, l’arç, l’agrella, la didalera de Sant Jeroni i la dolçamara.
També… Llegeix més»

EL PROJECTE DEL PATI

Feia dies que reflexionàvem sobre la transformació d’aquest espai.
Primer vam començar amb els nens i nenes analitzant l’espai i imaginant que ens hi agradaria.
Les mares també es van posar a pensar que hi podien fer.
I el dijous dia 16 de juny, tots junts ens vam… Llegeix més»

I SÓC FELIÇ …

Divendres a les 11h de l mati ens vam afegir a la cantada col·lectiva amb moltes altres escoles de Catalunya.
El dia 10 de juny, coincidint amb el dia de la música vam sortir a cantar al pati, la cançó “PLUJA DE SONS”. Una cançó… Llegeix més»