JUGUEM LLIUREMENT!

Hem jugat amb caixes de cartró i materials diversos.
El cartró és un material reciclat molt estimat pels nens i les nenes, on cadascú pot utilitzar-ho en funció del joc que li agradi.
Abans de començar la sessió sempre recordem dos o tres normes importants com són:… Llegeix més»

EXCURSIÓ MONTPOL

Bona tarda famílies,

Aquí us deixem un vídeo de l’excursió a Montpol

Els nens i les nenes de l’Escola Sant Jordi van aprendre moltes coses i s’ho van passar molt bé!

Salut!

FI PROJECTE DELS TRANSPORTS. ENS DIVERTIM!

Els conills han finalitzat el Projecte dels Transports, hem après un grapat de coses i el més importants: ens hem divertit mentre ho apreníem.

Benjamin Franklin deia: “Digues i ho oblido, ensenya’m i ho recordo, involucra’m i ho aprenc.” Així doncs, hem volgut acabar el projecte dels transports, creant un circuit on els senyals marcaven el seu pas. Els petits corredors i les petites corredores havien d’interpretar-les i gaudir d’una bona estona amb els companys i companyes.

Per veure les imatges feu clic aquí:

La classe de P4.

SOM ARTISTES!

Hola famílies!
Avui al matí hem sortit de l’escola per a fer d’artistes.
Els nens i les nenes de la classe dels conills han pintat el prat verd amb els pipiripips  i les magnífiques muntanyes que tenim a Oliana.
Aquí us deixem un recull de fotografies.

Sant Jordi 2021

El passat 23 d’abril vam celebrar el dia de Sant Jordi a l’escola. Vam organitzar una gimcana literària on els alumnes van anar passant per diverses estacions on van poder fer:

• musicoteràpia
  • decorar un drac entre tots els alumnes de l’escola
  • inventar una història entre tots
  • escoltar un conte
  • recitar… Llegeix més»

TREBALLEM LA LÍNIA DEL TEMPS!

Els nens i les nenes de l’escola Sant Jordi d’Oliana hem treballat la línia del temps, hem fet uns grups de treball en els quals hem compartit noves experiències, nous aprenentatges i conceptes, i ens ho hem passat d’allò més bé!
Llegeix més»

OBSERVEM ELS SENYALS DEL NOSTRE POBLE!

Divendres dia 9 d’Abril vam anar d’excursió pel nostre poble.

A la classe dels conills estan treballant el projecte dels TRANSPORTS, per aquest motiu, vam estar observant els senyals de trànsit i els mitjans de transports terrestres.

Us deixem un petit vídeo de la sortida.

BONA PASQUA!

Aquest matí, els nens i nenes de Cicle Inicial, hem fet un taller de bombons de xocolata per donar la benvinguda a la Pasqua. Ens ho hem passat molt bé i esperem que ens hagin quedat boníssims!
Us desitgem unes bones vacances!

PROJECTE: Oliana, el nostre poble

Els nens i nenes de 1r hem estat fent un projecte sobre Oliana, el nostre poble. Aquest projecte s’ha fet a l’àrea de medi amb l’objectiu de conèixer més a fons el poble on vivim.
S’han fet diferents activitats dins de l’aula, com per exemple, situar… Llegeix més»