CENTRES EN DANSA PER LA INCLUSIÓ

Aquest curs iniciem un projecte enriquidor del departament d’educació per millorar el nostre centre.

El departament d’educació va realitzar una crida per afegir-se al moviment de “Centres en dansa per la inclusió”. Nosaltres com a centre vam tenir clar que volem millorar per fer de la inclusió una realitat i que l’escola Puig Cavaller , amb l’acompanyament de les dinamitzadores d’educació inclusiva (DEI) als territoris, esdevingui un centre inclusiu i inclusor des d’una perspectiva àmplia.

Les DEI ens han facilitat materials i recursos perquè els nivells de 2n i 5è iniciem processos interns de construcció d’una cultura inclusiva al si de la seva comunitat educativa. Passant per tot una seqüència lògica d’etapes que ens permetran fer una diagnosi, entrar en acció i celebrar les nostres millores.

Les ganes de treballar per la inclusió i que tots tinguem el nostre lloc a l’escola esdevé un dels pilars de l’escola Puig Cavaller.

Aquest projecte no serà únicament d’un curs sinó que el curs vinent es farà extensiu a més cursos.

#centresendansaperlainclusió

Rua de carnaval

Hola famílies!

Avui,  divendres 9 de febrer hem celebrat la rua de carnaval, hem tingut sort i la pluja ens ha deixat sortir a fer una volta pel poble i poder lluir les nostres disfresses. Enguany la temàtica ha estat El llibre de la selva i hem pogut veure molts animals diferents acompanyats de Mowgli. Que passeu una bona festa de Carnaval!

FESTIVAL DE NADAL

Benvolgudes famílies, un any mes els alumnes i mestres de l’escola Puig Cavaller hem rebut el patge reial per recollir les nostres cartes i gaudir de la cantata de tots/es els/les nostres alumnes. Ha estat un gran dia!

Que passeu unes bones festes! BON NADAL I MILLOR 2024!

La Castanyada

Benvolgudes famílies, un any mes celebrem la castanyada tots junts, alumnes, mestres, famílies! tota la comunitat educativa. La diada ha començat amb la rebuda de la nostra estimada castanyera i seguidament s’han presentat els/les alumnes de I3 amb una cançó, i també s’han presentat alumnes que han arribat aquest curs i els mestres nous que formen part de l’escola Puig Cavaller. Hem continuat amb les danses i per finalitzar em berenat tots i totes junts/es, castanyes, panellets i moniatos. Una tarda molt bonica. Cliqueu damunt la imatge per veure les fotografies i vídeos de la diada.

Inici de curs escolar

El dia 1 i 4 de setembre l’escola romandrà tancada en motiu de les festes majors del municipi.
L’alumnat inicia el curs escolar el divendres 8 de setembre.
BONES FESTES!!

PROJECTE DE CENTRE: GANDESA MEDIEVAL

Les últimes setmanes de curs les hem destinat a treballar tota l’escola l’edat mitjana. Ha estat el nostre projecte de centre i ens hem centrat mes amb el treball de la Gandesa medieval. Aquí trobareu un recull de fotografies d’aquets dies i el vídeo amb els diferents teatres que han representat la comunitat dels grans.

Aquí teniu el vídeo dels diferents teatres que van representar la comunitat de grans.

Montblanc medieval

Dilluns 5 de juny tots els/les alumnes de l’escola vam fer una sortida a Montblanc per donar el tret de sortida al nostre projecte de centre: L’Edat Mitjana. Vam passejar per les muralles i els seus carrers. Cada comunitat van fer activitats diferents i vam passar un bonic dia. Aquí trobarem un recull de fotografies del dia per Montblanc.

Carnaval!

Aquesta setmana hem celebrat carnaval a l’escola, fem fet cas a la reina carnestoltes i cada dia em complert la seva ordre. La tarda del divendres 17 de febrer hem realitzat la rua de carnaval per alguns carrers de Gandesa i hem acabat a l’escola berenant tots junts una xocolata desfeta. Enguany els infants de la Llar d’infants “Lo panilló” també ens han acompanyat a la rua.

Cliqueu damunt la imatge i podreu accedir a l’àlbum de fotos.

Festival de Nadal

L’escola Puig Cavaller de Gandesa va rebre el patge reial per passar l’últim dia del trimestre amb tots nosaltres. Va rebre tot l’alumnat al pati i llavors, classe per classe vam anar a tira la carta per Sa Majestats els reis d’Orient.

Un cop tots i totes vam tirar la carta vam anar al cine per la tradicional cantata de Nadal. Tot l’alumnat va cantar dos cançons nadalenques.

Va ser un dia ple d’alegre i emocions.

BON NADAL

MILLOR 2023

La castanyada

Ens ha fet molta il·lusió poder tornar a  tenir l’escola oberta i celebrar junts la castanyada.  Va ser una gran diada!  presentacions, danses, castanyes i molta festa!

Aquí trobareu un recull de fotografies de la diada i els vídeos amb les presentacions i danses dels alumnes. Espereu que hagueu gaudit d’una feliç castanyada!

Música i dansa

Aquest curs ens fa molta il·lusió retrobar-nos per celebrar la Castanyada. Des de l’aula de música hem preparat unes danses on hem treballat la coordinació, la pulsació, el ritme, les frases musicals, el tempo, la pertinença al grup, les matemàtiques, l’oïda, la coreografia…… Llegeix més»

Reunions inici de curs

Les reunions d’inici de curs seran presencials a l’escola  a les 19h.

Calendari:

I3 I4 I5 1r 2n 3r 4t
12/09 12/09 13/09 13/09 15/09 14/09 19/09 21/09 22/09

Es demana la vostra assistència per la importància de la informació tractada en aquestes reunions.