DIADA i JOCS FLORALS

Per la diada de Sant Jordi hem celebrat els nostres tradicionals Jocs Florals. L’alumnat de primària ha participat amb les seves creacions literàries i s’ha fet l’entrega dels premis per aquells treballs que han destacat per la seva originalitat.

1r: l’Alessandra i el Luokang / 2n A: el David i la Maria Madalena / 2n B: el Nicolás i la Maria Sanosa / 3r A: el grup format pel Xavier, el Kaleab, el Marc, l’Aritz i la Laia / 3r B: el grup format per la Nahia Gata, el Mario, l’Andrea i el Cesc / 4t: la Mireia González i la June Ariza / 5è: l’Anna Vignoli i l’Ephram Maroto i 6è: el Sohaib i l’Izan

Hem volgut fer un reconeixement especial pels seleccionats del certamen de lectura en veu alta: la Laura Garrido, el David Gilabert, la Laura Montalvo i l’Anna Vignoli. I pels guanyadors del Concurs literari de Sant Jordi de Sant Feliu pel Bruno Galán i l’Ephram Maroto.

I per a cadascun dels nostres participants hem fet entrega d’un diploma de participació.

Enhorabona!

Gràcies a tots i totes per participar!

CS VISITA AL COSMOCAIXA

Dijous, 12 d’abril, els alumnes de 5è i 6è, vam anar al Cosmocaixa!

Entre els espais del museu destaquen el Bosc inundat, (una reproducció del bosc amazònic),  escenes de la prehistòria i l’evolució del pensament simbòlic, la cèl·lula, la gravetat, els pènduls, les plaques tectòniques, etc…

Vam poder fer el taller “el món de la cèl·lula”, on vam descobrir, experimentalment, què és una cèl·lula, la seva morfologia i la seva funcionalitat. També vam poder manipular el microscopi i la lupa per poder observar diferents tipus de cèl·lules: eucariotes, procariotes vegetals i animals. També vam veure teixits epitelials i musculars.

Ens ho vam passar molt bé, i amb ganes de tornar-hi!