EQUIPAMENT ESPORTIU ESCOLA MEDITERRANI

Les famílies interessades podeu adquirir l’equipament esportiu de l’Escola Mediterrani a la botiga “Dies de Platja” al carrer Platja, núm. 2 de l’Ampolla, del 27 de novembre al 2 de desembre de 2023.
Durant el segon i tercer trimestre del curs 23-24 es tornarà a obrir… Llegeix més»

VINCLES AMB LA LLAR D’INFANTS MARINADA

Aquesta setmana els xiquets i xiquetes de la llar d’infants Marinada que s’incorporaran a la nostra escola al setembre han vingut a conèixer el nostre centre. L’alumnat de la comunitat dels petits els ha acollit amb molt d’afecte, ensenyant-los les aules i compartint jocs, espais, mirades i rialles, amb l’objectiu de facilitar la seva adaptació al setembre.

Les mestres de l’escola i de la llar estem molt contentes d’haver-nos pogut retrobar, reactivant els vincles que la pandèmia va aturar.

Moltes gràcies per la vostra visita, estem desitjant poder tornar a engegar moltes més activitats conjuntes!

Donació de 22 tauletes digitals

Thierry Meunier, director de l’empresa Idrabel España de tractament biològic d’aigües residuals i contaminants amb seu a El Perelló, Martí Queral de l’empresa constructora Martí Queral SL, i Josep Sabater Tomàs de l’empresa de jardineria Sabater SL van donar el passat mes de novembre, a través de l’Ajuntament, 22 tauletes digitals a l’Escola Mediterrani. L’AMPA de l’escola va completar la donació amb fundes i protectors per a les tauletes, per a que durin més temps.

Els aparells s’han destinat, principalment, per a què els alumnes puguin utilitzar la plataforma digital ‘Innovamat’. A través d’aquesta aplicació, que es caracteritza per oferir un aprenentatge adaptatiu al nivell de cada infant, es poden fer amb més facilitat unes matemàtiques gamificades que ajuden a potenciar la motivació i les ganes de resoldre reptes.

Esport blau

Les classes d’Educació Física dels alumnes de cicle superior són una passada!!!

Així de bé naveguen els nostres alumnes per la nostra badia de l’Ampolla gràcies al Projecte Esport Blau.

Esport Blau és un Projecte que es duu a terme a la nostra escola i que combina educació i esport i proposa una formació en esports de la vela en el medi marí, dins del marc curricular de l’àrea d’Educació Física 5è, amb un tractament interdisciplinari.