L'ESCOLA DE MAIANS

L'escola de Maians es troba al nucli de Maians del municipi de Castellfollit del Boix. Es tracta d'una escola petita. Des del curs 2010/2011 hi ha dos o dues mestres de plantilla.

Per acord del municipi, des del curs 1993/1994 escolaritza nomes els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de primària.  Aquesta situació característica ha servit per relligar més el municipi i millorar la col·laboració. Hi ha una estreta coordinació amb l'escola Coll de Gossem, de Castellfollit del Boix, que és on els alumnes han cursat l'educació Infantil i el Cicle Inicial.  També cel·lebrem festes, activitats i sortides conjuntament.

Des del curs 1999/2000 l'escola va formar part de la ZER Bages. A partir del curs 2015-16 l'escola s'ha integrat a la ZER Tres Branques, juntament amb l'escola de Castellolí i l'escola Coll de Gossem.
Pertanyer a una ZER facilita el treball i el contacte dels alumnes amb un major nombre d'infants i de mestres. També permet que els mestres poguem fer un treball d'equip que reverteix en la qualitat de l'ensenyament que reben els nostres alumnes.

Calendari i horaris del curs 2017/2018:

Es fa ampliació horària (sisena hora).
Horari dels alumnes:   Matí de 8:30 a 13, de dilluns a divendres.  Tarda de 3 a 4:30.

Tutores: Núria Corbella i Cecília Jufre

Anglès. Cecília Jufre

Música: Laura Fernández

Ed. Física: Sergi Tort

Educació Especial: Marta Trullàs i Walter Cardona

Càlcul: Clara Valls

Direcció: Núria Corbella

Servei de Menjador

Els alumnes porten el menjar preparat de casa seva, cadascú el seu. Així cada família decideix la dieta dels seus fills.

Dues persones designades per l’ AMPA fan de monitores de menjador, escalfen els dinars i tenen cura dels alumnes durant tot l'espai del migdia.

L’escola disposa de servei de menjador pel sistema de servei de carmanyola. L’AMPA s’encarrega de gestionar aquest servei.

Darrera modificació: dijous, 30 de novembre 2017, 23:18