Biblioespai

Amb motiu de les jornades culturals de l’escola la Ginesta sobre l’espai, la biblioteca ha sigut un racó més de l’escola per on els alumnes han passat a gaudir de l’activitat preparada. Llums blaves, estrelles, planetes i molts llibres prestats per la biblioteca de Vallirana,… Llegeix més»

Jornades culturals 23-24

Durant els dies 23, 24, 25 i 26 d’abril, a l’escola La Ginesta hem celebrat les jornades culturals, aquest any dedicades a l’espai. 🪐🌖🌚🌞⭐👨‍🚀👩‍🚀

Hem pogut gaudir de diferents activitats lúdiques, amb balls galàctics, tallers espacials, visionat de pel·lícules, la bibliogalàctica, realitat augmentada amb ulleres 3D… i per últim, la nostra gran gimcana. 🏃‍♂️🏃‍♀️

Si voleu veure com ens ho hem passat passeu i mireu les fotos! 👀

Muntem la peixera

Per fi ha arribat el  moment que esperàvem! Ens han arribat els peixos, els fills dels que vam cuidar el curs passat! En tenim 8 i aprendrem moltes coses sobre aquests! Investigarem com viuen, què mengen, què necessiten, etc. tot observant-los a diari i cuidant-los molt bé!

Voleu veure com vam preparar l’aquari? Mireu!

Poecilia sphenops Molly surtido

VIDEOCLIP LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Els nens i les nenes de la classe dels extraterrestres hem fet el nostre propi videoclip de la cançó: La llegenda de Sant Jordi del grup d’animació Ambauka.

Una llegenda una mica diferent en la que sembla que el culpable no és el drac!

Per fer aquest videoclip hem treballat de valent!

Primer vam escoltar la cançó i la vam llegir, després vam pensar entre tots i totes com podíem representar cada estrofa, vam crear tots els escenaris, vam pintar les titelles, vam anar a buscar tot el material que necessitàvem i finalment ens vam posar en marxa i vam estar gravant les diferents escenes!

Esperem que us agradi i el gaudiu tant com nosaltres!

Ah… i quedeu-vos fins al final perquè no us pensareu pas que tot ens ha sortit a la primera, oi?! Ja veureu quines preses falses més divertides ens han sortit!

BONA DIADA  DE SANT JORDI I VISCA ELS DRACS!

Guia de lectures Sant Jordi 2024

Recomanacions de llibres des de I3 fins a 6è. La guia ha estat elaborada per la Comunitat de Pràctiques de Biblioteques Escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 de la qual formem part.

Aquesta guia de lectures recomanades està pensada perquè els infants llegeixin i si els acompanyeu en aquestes lectures un donaran peu per conversar al voltant del llibre.

SANT JORDI ÉS UN BON MOMENT PER REGALAR LLIBRES!!!

CuEmE

Us convidem a la Fira  que s’organitza al poliesportiu de Vallirana, justament el dia de Sant Jordi a la tarda. Els nens i nenes de 5è tindran la seva paradeta amb productes artesans fets per ells amb motiu del Projecte CuEmE d’emprenedoria amb finalitats solidàries. Compartim amb vosaltres el cartell publicitari que han elaborat.

HEM VISITAT LA BIBLIOTECA DE VALLIRANA

HEM ANAT DE VISITA A LA BIBLIOTECA DE VALLIRANA.
HEM SORTIT TOTS PLEGATS DE L’ESCOLA I… XINO-XANO… CAMÍ A LA BIBLIOTECA DEL POBLE, RECORDANT LES NORMES PER PODER ANAR PEL CARRER SENSE PERILL.
UN COP HEM ARRIBAT A LA BIBLIOTECA, L’EVA I EL VICENÇ ENS HAN REBUT… Llegeix més»

Sortida al SAT

Dilluns vam anar al teatre a veure una obra titolada.” Sense LLuna”.

Ens vam endinsar en un món màgic ple d’instruments, de cançons, de sons… i tot això acompanyat d’un joc de llums i colors que captaven l’atenció del públic des del primer minut.

L’ESPAI

Aquest trimestre ens hem engrescat i hem buscat molta informació de l’espai, estem aprenent a poc a poc, aspectes molt interessants, hem anat la biblioteca de l’escola per tenir el nostre racó de llibres de l’espai a l’aula, un racó que ens permet tenir estones… Llegeix més»

Carnaval 2024

I3