ENTREVISTA A ÀVIES DEL BARRI

Aquesta setmana hem entrevistat a àvies  i a un avi del barri perquè ens expliquessin com va ser la seva infantesa en època del franquisme i fins i tot alguna havia viscut la Guerra Civil. També  una d’elles és exalumna de l’escola… tot un luxe!   Moltes gràcies!

Per escoltar les entrevistes cliqueu aquí. Aquí teniu les fotografies. I si voleu veure què vam fer quan vam visitar botigues històriques… aquí!

LA REVISTA 2016

Ja podem llegir i interactuar amb la Revista Col·lemón del 2016.

No us la perdeu, està plena de notícies i articles molt interessants!

Screenshot_109

PROGRAMA DE RÀDIO A 5è: ROALD DAHL

Escolteu l’interessant programa de 5èB i cliqueu a la foto per veure’n més!

CICLE INICIAL HEM ANAT AL TEATRE TANTARANTANA

Els nens i les nenes de Cicle Inicial hem anat al teatre Tantarantana a veure l’espectacle “Sol i fa plou”.

Ho hem passat molt bé i hem rigut molt amb el pallasso Sabanni i els seus números de màgia, mocadors i coloms. Mireu, quines fotos tan divertides! :)

EL PROJECTE CLASSE INVERSA DE 6è A RÀDIO BARCELONA

El passat trimestre va venir una periodista, Soledad Domínguez de Ràdio Barcelona (la SER) per fer un reportatge sobre com treballem el projecte de Flipped Classroom (Classe inversa).

El resultat el podeu escoltar aquí: Sense ordinadors a casa es pot.