#VOLEMACOLLIR

A l’escola Collaso i Gil tenim molt clar que #volemacollir. Ho hem fet sempre i ho volem seguir fent.

Cliqueu la foto per seguir les nostres piulades.

Visita a l’IES Milà i Fontanals

Els nens i les nenes de 6è hem visitat l’IES Milà i Fontanals per informar-nos i preparar-nos per a la preinscripció.

ELS DIA DE LA PAU AL CICLE SUPERIOR

Els nens i nenes de 5è i 6è hem estat reflexionant sobre la pau, la guerra… i els refugiats.

Aquí us deixem el mural que hem fet, nosaltres volem acollir.

MUSEU DE LA XOCOLATA

La visita al ‘Museu de la Xocolata’ ha estat una forma molt dolça de reprendre l’activitat a l’escola. Primer i Segon hem fet figures i dibuixos amb el fruit del cacau i hem après un munt de coses sobre l’origen i les diferents expressions de la xocolata.… Llegeix més»

ACTE DE CLOENDA DEL CAMP D’APRENENTATGE DE 5è

Els nens i nenes de 5è han participat a l’acte de cloenda del Camp d’aprenentatge de Barcelona sobre el projecte “Expliquem el barri”. Si voleu podeu veure, clicant al vídeo (en el temps 2h 6′), la seva intervenció.

Aquí teniu les fotostambé un enllaç al vídeo del projecte que es va emetre a BTV i aquí el resultat de la nostra feina (feu petit el mapa fins localitzar el Raval).