EL RESULTAT DE LES VOTACIONS

Ja tenim el resultat de les votacions i ja sabem quin és el tema del Carnaval d’enguany:

“Pel·lícules de Por”

En el gràfic del resultat de les votacions que es van fer via internet, per la web de l’escola, es pot veure clarament quina ha estat la decissió dels nens i nenes de l’escola.

Ja ho sabeu, si el 5 de febrer us apropeu per l’escola o passeu per la Rambla del Raval… Tindreu por!

Screenshot_9

Un dia a Collserola

L’últim divendres de Novembre tots els cursos de Cicle Mitjà vam anar a Collserola. L’objectiu era l’observació de com és el bosc a la tardor, quins són els seus colors, quins arbres hi ha, si han perdut o estan perdent les fulles, conèixer els animals que hi viuen etc. Entre totes les nenes i els nens vam fer grups de quatre, un de cada classe i en determinats moments vam haver de treballar per equips. Va ser molt divertit perquè a més de veure porcs senglars (no us perdeu les fotos!) vam tenir temps per tot, jugar, passejar… Aquest dia també vam aprofitar per conèixer millor els nostres companys dels altres cursos del cicle. Tothom estava content!