Història

Els inicis estan per l’any 1962, on dues aules d’educació especial formen part de l’escola parroquial Àngela Roca. Després de passar per diferents edificis, pren el nom de Maria Felip Duran i s’estableix en un nou edifici municipal integrat per tres aules d’educació especial com a escola municipal.

L’any 1980 s’afegeixen altres tres unitats que estan ubicades a l’edifici Àngela Roca i que funcionaven com a privades, sota la titularitat del Patronat Municipal d’educació especial, després anomenat Patronat de Serveis Comunitaris (actualment, ja integrat a l’estructura general de l’Ajuntament).

Al setembre de l’any 1989 es produeix la definitiva ubicació de les sis aules d’educació especial en l’edifici que deixa l’escola pública Felip Solé pel seu tancament, a l’Avinguda l’Eramprunyà 44, on ara ens trobem.