Graduació de la promoció 2019-2021 de batxillerat

El passat divendres dia 18 de juny, es va celebrar la graduació dels alumnes de la promoció 2019-2021 de batxillerat del nostre centre. L’acte es va dur a terme al restaurant La Montoliva amb la companyia de familiars, professors i representants de l’Ajuntament d’Alcover.
La jornada… Llegeix més»

Participem a la Vilaniuada

Els nostres alumnes de 3r d’ESO A i B van participar, fa uns dies, a la Vilaniuada. La Vilaniuada és un projecte col·laboratiu de georeferenciació i tecnologia mòbil basat en el World Mobile City Project perquè els alumnes aprenguin a moure’s i descobrir la… Llegeix més»

No als estereotips de gènere

Els alumnes de primer d’ESO, a  la matèria de llengua catalana, han reflexionat sobre els estereotips de gènere que encara s’arrosseguen a la nostra societat. Molt bona feina! Us animem a continuar treballant per a canviar aquesta manera de pensar i parlar!