Martí Cousillas, Premi Sergi Mingote

Els treballs de recerca “Recuperem el torrent de la Betzuca?”, de l’Elisabet Fernández i del Pau Figueres, estudiants de l’Institut Sant Quirze del Vallès, i “L’energia més neta: les cel·les de combustible microbianes”, del Martí Cousillas, de l’Institut Vilafant de Vilafant (Girona), han estat els… Llegeix més»

Premi Òmnium

Dissabte, 18 de setembre, l’alumna Bruna Brusés, va rebre el premi Ma. Àngels Anglada d’Auca al Teatre Municipal de Roses, dins el 42è Concurs per a la joventut de l’Alt Empordà 2021, amb el seu treball Gaudint Gaudí, sota el pseudònim de Manequineco. Enhorabona !!

DLlegeix més»

Premi TdR

Martí Cousillas Almar, guanyador pel seu TdR del premi del Consell Social de la UdG. El representa la seva germana Sara i la Coordinadora de Batxillerat, Montse Juanola.
qrf

Vilafant o Dalifant

Aquest curs 2020/21 els alumnes de 3r d’ESO s’han endinsat dins el món dalinià, essent ells els artistes i organitzadors de la seva pròpia exposició. Han estat capaços de crear, organitzar i explicar el significat més profund dels seus deliris i somnis, per la qual… Llegeix més»