HORARI INICI DEL CURS ESO i BATXILLERAT (1ªsetmana)

Els vostres fills i les vostres filles són a punt d’iniciar un nou curs escolar 2021-22, i reemprendre el seu procés d’aprenentatge després del període de vacances. Tot l’equip de docents de l’Institut Torreforta estem a punt perquè el nostre centre torni a ser… Llegeix més»

HORARI INICI DEL CURS 1r ESO (1ªsetmana)

Els vostres fills i les vostres filles a més d’iniciar un nou curs escolar 2020-21 inicien també una nova etapa educativa: l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Aquest serà un canvi prou important en el seu procés d’aprenentatge i esperem que l’Institut Torreforta, que ara també… Llegeix més»

CARTA A LES FAMÍLIES. INICI DE CURS

Ben aviat iniciarem el curs escolar 2021-22 i el Departament d’Educació ha establert un Pla d’actuació per covid-19 que estableix les bases per tal que el curs es pugui dur a terme amb les màximes garanties, que busquen l’equilibri entre la protecció de la salut… Llegeix més»

Material i llibres curs 2021-2022

Us comuniquem que d’acord amb Pla d’actuació iniciat el curs 2020-21 donem continuïtat i consolidem la digitalització del nostre centre durant el nou curs escolar 2021-22.
És en aquest context en què, des de la direcció, demanem un gran esforç als docents i a les… Llegeix més»

Publicació llista d’admesos a l’ESO en data 07 de juny de 2021

Adjuntem els diferents documents en format PDF.

1. Publicació de la llista d’espera del centre a 07/06/2021
    INFORME_LLISTA_ESPERA_OME_LLISTA_ESPERA
  2. Alumnes preinscrits al centre 07/06/2021:
    INFORME_PREINSCRITES_OME_INFORME_PREINSCRITES_OME
  3. Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/06/2021:
    INFORME_ASSIGNADES_INFORME_ASSIGNADES

Documents antics:
Us adjuntem el llistat de la Publicació de la llista de… Llegeix més»