REUNIONS INICI CURS AMB  FAMÍLIES

27 de setembre: 1r i 2n d’ESO

29 de setembre: 3r i 4t d’ESO

30 de setembre: Batxillerat

Totes les reunions són a les 18.00h i telemàtiques (els tutors/es els convocaran per Meet).

Beques batxillerat curs 2021-2022

Terminis per sol·licitar la beca: del 03/08 al 30/09

Els alumnes matriculats aquest curs 21-22 a batxillerat ja poden demanar beca.

Tot el tràmit s’ha de fer per internet.

Teniu tota la informació i les bases a la web del Departament (  informació i sol·licitud beca )

Acàcia

Benvolgudes famílies, l’Acàcia no estarà actualitzat encara durant aquests primers dies de classe. Disculpeu les molèsties.
Bon inici de curs a tothom.

Pla Organització de Centre 2021-2022

Ja podeu consultar el “Pla d’organització” del nostre institut, on trobareu les mesures bàsiques de prevenció, higiene i promoció de la salut, les prioritats educatives per a aquest curs escolar i l’organització del centre: els grups estables de convivència, horaris, entrades i sortides, hores i… Llegeix més»

Projecte de Reutilització de Llibres Iddink

Benvolgudes famílies,
L’AFA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, continuarà oferint un Projecte de Reutilització de Llibres de text i lectures,i la compra de llicències  que gestionarà l’empresa Iddink.
Per això s’ha creat un lloc web específic, on les famílies podran trobar totes les dades necessàries dels diferents serveis… Llegeix més»

TESTIMONI PUBLICAT

L’alumna Angelina Valdivia (2n ESO A) acaba de viure una experiència inoblidable: el seu relat “La meva trista i bonica quarantena” ha sigut publicat al llibre Veus des del confinament (editorial de Rosa Sensat). Aquesta participació, entra d’altres alumnes de tot Catalunya, ha estat fruit d’un… Llegeix més»

REFLEXIONEM SOBRE L’ENTORN