ESCOLA VERDA

RECORDEU FAMÍLIES DE L’INSTITUT MONTPEDROS, TOTHOM SUMA, I NOSALTRES TAMBÉ CUIDEM EL NOSTRE ENTORN I MEDIAMBIENT. TREBALLEM TOTS PLEGATS PER UNA MILLOR SOSTENIBILITAT AMBIENTAL!
L’ESMORZAR DIARI, SALUDABLE I RESIDU ZERO.
HI HA MOLTES ALTERNATIVES SOSTENIBLES I ECONÒMIQUES PER PORTAR L’ESMORZAR: PORTEU CARMANYOLES, “BOC AND ROLL” O PAPER… Llegeix més»

Acàcia

Benvolgudes famílies, l’Acàcia no estarà actualitzat encara durant aquests primers dies de classe. Disculpeu les molèsties.
Bon inici de curs a tothom.

Pla Organització de Centre 2021-2022

Ja podeu consultar el “Pla d’organització” del nostre institut, on trobareu les mesures bàsiques de prevenció, higiene i promoció de la salut, les prioritats educatives per a aquest curs escolar i l’organització del centre: els grups estables de convivència, horaris, entrades i sortides, hores i… Llegeix més»

Projecte de Reutilització de Llibres Iddink

Benvolgudes famílies,
L’AFA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, continuarà oferint un Projecte de Reutilització de Llibres de text i lectures,i la compra de llicències  que gestionarà l’empresa Iddink.
Per això s’ha creat un lloc web específic, on les famílies podran trobar totes les dades necessàries dels diferents serveis… Llegeix més»

TESTIMONI PUBLICAT

L’alumna Angelina Valdivia (2n ESO A) acaba de viure una experiència inoblidable: el seu relat “La meva trista i bonica quarantena” ha sigut publicat al llibre Veus des del confinament (editorial de Rosa Sensat). Aquesta participació, entra d’altres alumnes de tot Catalunya, ha estat fruit d’un… Llegeix més»