BeCritical

El passat dimarts 28 de setembre es va realitzar a Caixaforum Barcelona l’acte de clausura del projecte Be Critical 2021. L’Ada, la Carla i la Manal van fer un speech davant tot l’auditori per explicar quin és el seu projecte sobre les tecnoaddiccions, com… Llegeix més»

Campanya de donació de sang

Aquest dilluns a la tarda, els alumnes de 4t han col·laborat en la campanya de donació de sang que ha organitzat el nostre centre juntament amb el Banc de Sang de Girona.
La convocatòria s’ha fet simultàniament a les dues seus i s’ha arribat a les 54… Llegeix més»

MILLORS NOTES

L’alumnat de 4t d’ESO que obtingut els millors resultats en els diversos instituts de Girona van rebre el reconeixement en un acte fet per l’ajuntament de Girona al teatre municipal.
La Teresa Currius de l’Institut Ermessenda va ser una d’elles. Ho celebra tot l’equip docent de l’institut.
Llegeix més»